וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת התשה בין הפועל ירושלים לאלישי כדיר

26.11.2013 / 16:03

הפורוורד שמעמדו בירידה, מבוקש בחולון ואילת, ובהנהלה רוצים להעבירו. לקפטן חוזה לשנתיים נוספות והוא נחוש להישאר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים ניצחה אמש את הפועל תל אביב 70:75, אולם נראה כי האקשן האמיתי מתרחש מאחורי הקלעים. כזכור, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עם הצטרפותו של ליאור אליהו להפועל ירושלים, נוצר עומס בעמדת הפורוורד, מה שמייתר מעט את אלישי כדיר. עוד לפני שהפורוורד חתם בירושלים, בהנהלה העדיפו לראות את אליהו מאייש את התפקיד, והמתינו לתשובתו. כדיר חתם לבסוף לשלוש עונות ואף קיבל את תפקיד הקפטן.

בשבועות האחרונים התקיימו שיחות בין הנהלת הפועל ירושלים ובין אלישי כדיר, בהן הועבר המסר לכדיר כי "ישנן כמה קבוצות שישמחו לקלוט אותך". כדיר מצידו הבהיר כי הוא רוצה להישאר בבירה. בין הקבוצות שמעוניינות בכדיר נמצאות הפועל חולון והפועל אילת, כאשר מאמן אילת עודד קטש אף הודה אמש בסיום המשחק מול מכבי תל אביב: "מי לא ירצה את כדיר?".

נראה כי השיחות האחרונות והתעקשותו של כדיר להישאר גורמות למאבק התשה בין השחקן והקבוצה: בעוד יניב גרין כלל לא התלבש אמש, כדיר לא זכה לשחק במשחק אתמול, זאת לאחר ששיחק עד כה 24.4 דקות בממוצע. לעומתו, רפי מנקו ואדם אריאל הצעירים, זכו לדקות משחק. לא ברור אם מדובר בשיקול מקצועי או משיקול אחר. יש לציין אף כי לכדיר ישנו בחוזה סעיף שחרור שאם ירושלים תשחרר אותו מיוזמתה, היא תצטרך לשלם לו פיצויים.

בהפועל ירושלים אף מעוניינים לעשות שינוי בעמדת הגארד, ומסתמן כי זאק רוזן ישוחרר, ככל הנראה למכבי אשדוד.

מהפועל ירושלים ממסר: "אין תגובה".

אלישי כדיר הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
לא רוצה לעזוב. אלישי כדיר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully