וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג מרוצה מהרכש: "ליאור אליהו ייחודי"

27.11.2013 / 21:25

מאמן הפועל ירושלים החמיא לפורוורד לאחר הניצחון על איגוקאה: "גבוה שיודע למסור". אליהו: "יהיה מעניין מול מכבי"

הפועל ירושלים שיפרה את מצבה בדרך לשלב הבא ביורוקאפ, בזכות ניצחון ביתי קליל 74:88 על איגוקאה הבוסנית. עבור האדומים הייתה זו הכנה מצוינת לקראת המשחק הגדול ביום שני בליגה מול מכבי תל אביב, כשגם ליאור אליהו המשיך להראות שהוא נכנס לעניינים עם 12 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
מסר ברור למכבי תל אביב. ליאור אליהו/ברני ארדוב

המאמן בראד גרינברג היה מרוצה מהניצחון והחמיא לאליהו: "שיחקנו טוב. קשה לנצח בחוץ ביורוקאפ, לא שיחקנו טוב בבולגריה, אבל היינו טובים היום. היה חשוב לנו לשמור על המומנטום מהמשחק מול הפועל תל אביב. ליאור ייחודי. הוא בחור גבוה ששולט בכדור, יודע למסור ותמיד טוב שיש עוד מוסרים. הוא תמיד מחפש את האיש הפנוי".

בנוגע למאבק על הדקות בין הגבוהים ואלישי כדיר ששוב לא קיבל דקות מרובות, אמר גרינברג: "יניב גרין פצוע, הוא לא התאמן כבר שבוע ולא יכול היה לשחק. אלישי כדיר עשה עבודה טובה ברבע הראשון, אבל גם ארט היה טוב והיינו צריכים לעשות התאמות ליריבה. לפעמים זה המצב. יש לי הרבה כבוד לאלישי, הוא קפטן חזק בחדר ההלבשה והוא רוצה שננצח. כשאנחנו קוראים לו, הוא מוכן לשחק. אלישי מתנהג בצורה מעוררת כבוד, אני גאה באיך שהוא ממשיך לעבוד, וצריך לראות מה יהיה ויקרה".

על המשחק הפיקנטי מול מכבי תל אביב אמר גרינברג: "למען האמת עדיין לא חשבתי על זה. אני בטוח שנהיה נרגשים וזה יהיה אמוציונלי עבור ליאור לאור העבר. יהיה הרבה אקשן סביב המשחק אבל נבוא מוכנים לשחק. יש לי הרבה כבוד למכבי, אשקר אם לא אגיד שאין לי כבוד לדייויד בלאט - הוא מאמן עילית, ג'נטלמן וחבר, וכל מי שמבקר אותו לא מבין כדורסל. מכבי מעלה לך את הרמה כקבוצה ולכן זה טוב".

ליאור אליהו עצמו סיכם: "לא ציפיתי שיתנו לי להרגיש כל כך נוח. חשבתי שייקח לי זמן להתאקלם, אני לא מרגיש עדיין מאה אחוז, אני מקווה שזה יבוא כמה שיותר מהר. שלטנו במשחק מהרגע הראשון, רצינו ליצור הפרש גדול וידענו לשמור עליו. מכבי תל אביב? תמיד מעניין במשחקים בין מכבי לירושלים, בטח במלחה. מקווה שנבוא באותה פורמה כמו במשחקים האחרונים".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
עכשיו מכוון לעבר ניצחון חוץ. בראד גרינברג/ברני ארדוב

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully