וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הדרך לצאת מהבור זה להשיג ניצחונות"

27.11.2013 / 20:45

הצהובים נערכים בבלגרד לקראת הכוכב האדום (20:00, ישיר באתר ובאפליקציות). שטיין: "הם ניזונים מהקהל". פניני ישחק?

לאחר הניצחון הדחוק מול הפועל אילת ביום שני שהרגיע מעט את הסערה במועדון, מכבי תל אביב תתמודד מחר (חמישי, 20:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) במשחק חוץ מול הכוכב האדום בלגרד. הצהובים נמצאים עדיין בעיצומה של בתקופה לא טובה, ובקבוצה מדגישים: "הדרך היחידה לצאת מהבור זה להשיג ניצחונות. השגנו ניצחון על אילת, וכולם מסמנים את המשחק מול בלגרד כחשוב ביותר", אמר גורם בקבוצה. הכוכב האדום מציגה מאזן של שני ניצחנות וארבעה הפסדים ביורוליג, לעומת מכבי תל אביב שניצחה ארבעה משחקים והפסידה פעמיים לקוצ'ה ויטוריה.

שחקני מכבי תל אביב גיא פניני, סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
ימשיכו לחייך? גיא פניני עם החברים/קובי אליהו

גם מצב הקבוצה רחוק מלהיות אופטימי: לא מעט תקריות עם שחקנים היו ביום שני, כולל תקרית בה טייריס רייס העדיף לא לגשת לאחד מפסקי הזמן ולשבת הרחק בקצה הספסל, כשהאכזבה ניכרה היטב על פניו. רייס מתוסכל מאוד ממצבו, אך כפי שפורסם בוואלה! ספורט בהנהלה סבורים שצריך לנסות להעניק לרייס דקות נדיבות ויציבות יותר על מנת לאפשר לגארד הזדמנות להתאקלם.

לאחר שבשבוע שעבר לא שיחקו שחקנים ישראלים ביורוליג לראשונה אי פעם, מעניין יהיה לראות האם גיא פניני, שהצטיין במשחק מול אילת עם 22 נקודות והציל את מכבי מהפסד מביך, כמו גם יוגב אוחיון יזכו לקבל דקות משמעותיות. שון ג'יימס סובל מכאבים בגבו, אך צפוי לשחק.

עוזר המאמן אלון שטיין אמר לקראת המשחק: "השגנו ביום שני ניצחון שהיינו זקוקים לו מאוד. עכשיו אנחנו צריכים עוד אחד בסרביה, בהתחשב בעובדה ששמטנו את המשחק מול קוצ'ה ויטוריה בשבוע שעבר".

במפגש הקודם הצהובים הובילו ב-27 הפרש, והיריבה מחקה את יתרונה של מכבי. על כך השיב שטיין בחיוך: "אפשר קודם להגיע ל-27 הפרש שם? כל משחק מתפתח בצורה אחרת. המשחק בנוקיה גם היה משחק בית ראשון ביורוליג, האווירה שם תהיה שונה מהמשחק הביתי הקודם שלנו. נצטרך להתחיל טוב, לשלוט במשחק לעשות במשחק מה שאנחנו רוצים, לשחק את המשחק שלנו. האולם שם הוא מקום בו הקבוצות ניזונות מהקהל. חייבים להיות מרוכזים, אגרסיביים, מתואמים ומוכנים".

על המשחק האחרון מול אילת הוסיף שטיין: "האמת שלפעמים יש דברים שאנחנו לא יודעים איך להסביר כמו חמישה אופנסיב ריבאונד, אם אני לא טועה ב-20 שניות. לפעמים דברים הולכים איתך ולפעמים הדברים הקטנים הולכים הפוך".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט עם עוזריו גיא גודס, אלון שטיין. מאחור: ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
חייבים להיות מרוכזים. אלון שטיין/ברני ארדוב

דיאן רדוניץ', מאמן הכוכב האדום בלגרד, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מכבדים את מכבי, בגלל שהיא קבוצה חזקה, יש להם שחקנים טובים בכל עמדה. מצפה לנו מאבק קשה.אם אנחנו רוצים לנצח אנחנו חייבים לשמור על יציבות במשחק, מכבי קבוצה התקפית טובה, ולכן נצטרך להציג הגנה הרמה הגבוהה ביותר. במשחק הראשון בינינו לא עצרנו את השלשות שלהם, הפעם נלחץ יותר על הגארדים שלהם. הסיכויים שלנו לעלות שלב הם קטנים, אבל נילחם כל עוד אנחנו שם. יש עוד תקווה. אנחנו סומכים על התמיכה של האוהדים שלנו, ומקווה שיעזרו לנו לנצח את המשחק".

עוזר מאמן הכוכב האדום בלגרד, בורקו ראדוביץ'. ברני ארדוב
עוד מפגש עם מכבי. עוזר המאמן בורקו ראדוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully