וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "לרנדל יש פציעה, הוא שביר ואנחנו נזהרים איתו"

27.11.2013 / 22:31

מאמן מכבי חיפה מרוצה מהרוטציה בניצחון על סקופיה ומתכונן לשבוע העמוס. קוז'יקרו: "זאת העבודה שלנו ואנחנו נהנים ממנה"

מכבי חיפה עשתה הערב (רביעי) צעד חשוב בדרך אל השלב השני ביורוקאפ, כשהביסה בביתה את סקופיה המקדונית 60:79 במסגרת המחזור השביעי בטורניר ושמרה על המקום השני בבית ז' כשעלתה למאזן 2:5. חיפה התאוששה מההפסדים לקאזאן ונס ציונה ונהנתה מיכולת טובה של הקפטן עידו קוז'יקרו שקלע 14 נקודות והוריד 9 ריבאונדים.

"זה יום עצוב לכל המדינה ולי במיוחד. אריק איינשטיין היה בשבילי יותר מאליל, הוא היה מודל לחיקוי", אמר קוז'יקרו בפתח דבריו, "כל ניצחון במפעל הזה חשוב, ובוודאי שחובה לשמור על הבית אם אנחנו רוצים לעלות. זה אולי היה נראה קל אבל זה לא היה קל, נמשיך להתרכז בעצמנו". קוז'יקרו התייחס לכך שמכבי חיפה תשחק ארבעה משחקים בשבוע הקרוב ואמר: "עשו לנו מסע משחקים ב-NBA כדי לחשל אותנו, אבל זאת העבודה שלנו ואנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים".

עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה לפני יאן וויוקאס. יוסי ציפקיס
זה רק נראה קל. קוז'יקרו/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו היה מרוצה מהיכולת של שחקניו: "מול קבוצה אקס-יוגוסלבית כזאת עם הרבה סרבים שקולעים בחוץ, זה כדורסל אחר, זה משחק של גארדים שאין עליהם שום לחץ, וכשבאים נגד קבוצות כאלה גם 20 הפרש לא יספיק כי אם לא תשמור על ריכוז תחטוף שלשות. אני שמח שחילקנו את הדקות היום בין לא מעט שחקנים, כי השבוע הזה הולך להיות מטורף. הקרב שלנו הוא עם ריגה, פה בשבוע הבא, ואם ננצח אותו נעלה. אם לא - נסתבך".

על כך שקבוצתו תשחק ארבעה משחקים בשבוע הקרוב אמר פרנקו: "התבקשתי לא לדבר על הנושא הזה, אמר לי פעם איש יקר שאם אין לך שום דבר להגיד עדיף שלא תדבר. יש לנו משחק מול נתניה, ניקח את זה משחק אחרי משחק. רנדל לא התאמן השבוע, יש לו פציעה קטנה, הוא קצת שביר ואנחנו נזהרים איתו".

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
עומס? שומר על זכות השתיקה. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully