וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מכבי חיפה הביסה את סקופיה 60:79

האלופה התאוששה מההפסדים לקאזאן ונס ציונה כשמחצה את המקדונים ברוממה. קוז'יקרו בלט עם 14 נקודות

מכבי חיפה לא רגילה להגיע למשחק עם שני הפסדים רצופים, אך זה בדיוק המצב בו היא נמצאה הערב (רביעי), כשאירחה את סקופיה המקדונית במסגרת המחזור השביעי בשלב הבתים הראשון ביורוקאפ. אחרי רבע ראשון פושר חיפה השתלטה על המשחק וניצחה את סקופיה 60:79, כשהיא נהנית מיכולת טובה של עידו קוז'יקרו עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים ודונטה סמית שתרם 13 נקודות ו-8 אסיסטים. האלופה הישראלית, שהפסידה בשבוע שעבר לקזאן ונכנעה בתחילת השבוע גם לנס ציונה במסגרת הליגה, חזרה למסלול הניצחונות ועשתה צעד חשוב לקראת השלב הבא בטורניר. חיפה מדורגת שנייה בבית ז' עם מאזן 2:5. סקופיה, שהפסידה בסיבוב הראשון לחיפה בביתה 86:83, ניצחה רק משחק אחד בשלב הבתים, וההפסד ברוממה חיסל סופית את סיכוייה להעפיל שלב.

עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה לפני יאן וויוקאס. יוסי ציפקיס
החזיר את חיפה למסלול. קוז'יקרו/יוסי ציפקיס

החמישייה של מכבי חיפה כללה את מורן רוט, דונטה סמית', דויד קוביאן, בריאן רנדל ועידו קוז'יקרו. סקופיה פתחה עם סטפן סינובץ', דמיין סטויאנובסקי, אורוס לוצ'יץ', ניקולה אוטאסביץ' וג'סטין ריינולדס. הפתיחה הייתה של האורחים, שלא התקשו מול האישת של אלופת ישראל ועלו ל-8:14 בזכות שש נקודות של אורוס לוצ'יץ'. הירוקים הלכו לדונטה סמית' שסיפק את הסחורה וריצת 0:7 העבירה את היתרון למארחת, שהוליכה 18:21 בתום הרבע הראשון.

דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
חיפה הלכה אליו והוא סיפק את הסחורה ברבע הראשון. סמית/מגד גוזני

בתחילת הרבע השני קוביאן חילק אסיסטים, רנדל סגר את הצבע וחיפה הגדילה את יתרונה ל-24:30. אורי קוקיה וג'סטין ריינולדס השתטחו על הפרקט ונאבקו על הכדור, המשחק הפך אגרסיבי, ושתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות. חיפה עלתה ל-26:36 ומאמן סקופיה ולאדה ווקואיצ'יץ' הזעיק פסק זמן. דקות טובות של מורן רוט סייעו לחיפה לשמור על יתרונה והמחצית הראשונה הסתיימה ב-37:45 לירוקים.

שחקני מכבי חיפה בכדורסל, מורן רוט, דגן יבזורי. יוסי ציפקיס
מלחמה על כל כדור. רוט וקוקיה/יוסי ציפקיס

סקופיה שמרה אישית לוחצת בפתיחת הרבע השלישי, אבל רנדל ואייק אפוואיבו הסתדרו על הגבוהים של היריבה והעלו את חיפה ליתרון 13. הטבעה גדולה של רנדל הרימה את רוממה, המקדונים התקשו מול האזורית של המארחת וקלעו רק עשר נקודות ברבע השלישי בסופו חיפה הוליכה 47:62.

בריאן רנדל שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הסתדר בצבע. רנדל/יוסי ציפקיס

חיפה פתחה את הרבע האחרון עם הרבה התלהבות ועלתה ל-15 הפרש. המקדונים עברו לאזורית באמצע הרבע במטרה להקשות על החדירות, אבל רוט מצא את הדרך להפעיל את קוז'יקרו בצבע. המקדונים החטיאו מבחוץ, וחיפה שייטה לניצחון 60:79.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: עידו קוז'יקרו (9 ריבאונדים) ואייק אפוואיבו 14 נקודות כל אחד, דונטה סמית' 13 נקודות, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, בריאן רנדל 11 ו-7 ריבאונדים, מורן רוט 10, דגן יבזורי 9, דויד קוביאן 5, בן רייס 3.

קלעו לסקופיה: ג'סטין ריינולדס 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, אורוס לוצ'יץ' 15, קייד דייויס 11, סטפן סינובץ' 7, ניקולה אוטאסביץ' 4, אלכסנדר קוטוסקי 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully