וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: חשבונות הבנק של מני פאקיאו הוקפאו

לטענת רשויות המס בפיליפינים, אחד האתלטים הרווחיים בעולם חייב כ-50 מיליון דולר על הכנסות מקרבות ב-2008-09. בעקבות ההקפאה, פאקיאו לווה כסף כדי לסייע לנפגעי הטייפון במדינה

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני. AP
הסתבך? פאקיאו/AP

מני פאקיאו הוא האדם הכי מפורסם בפיליפינים, הסמל האולטימטיבי, ואחד האנשים העשירים במדינה. המתאגרף, וחבר הקונגרס, חזר הביתה כגיבור לאחר הניצחון על ברנדון ריוס בסין בלילה שבין שבת לראשון. אבל כשהוא רצה למשוך כסף, לדבריו, כדי לעזור לנפגעי אסון הטייפון שהשתולל במדינה בתחילת נובמבר, הוא לא יכול היה לעשות זאת. חשבונות הבנק שלו הוקפאו.

לפי הדיווחים, רשויות המס בפיליפינים טוענות שהמתאגרף חייב 2.2 מיליארד פזוס (כ-50 מיליון דולר) במס שלא שולם על רווחיו ב-2008-2009. פאקיאו סיפר אתמול שהוא משך 22 אלף דולר כדי לשלם לנפגעי האסון ושימשיך למשוך כסף כדי לסייע. לדבריו, הוא מתכוון לסייע כלכלית ליותר מ-10,000 משפחות. לפי הדיווחים, יותר מ-5,200 נהרגו באסון.

מני פאקיאו ניצח את ריוס: "לכול הפיליפינים - הקרב הזה בשבילכם"

למען הפיליפינים, למען עצמו: על קרב הקריירה של פאקיאו

אגרוף בוואלה! ספורט

פיליפינים צופים בקרב של מני פאקיאו. AP
לווה כסף כדי לסייע לנפגעים. פיליפינים צופים בקרב/AP

פאקיאו טוען שהוא שילם מסים על הקרבות בשנים המדוברות. לטענתו, הוא שילם מסים אלו לרשויות המס בארצות הברית, ולכן לא צריך לשלם גם בפיליפינים. "אערער", אמר פאקיאו. "אני צריך לעזור לנפגעים ולשלם משכורות לצוות שלי. אני לא עבריין ולא גנב". לדבריו, גם חשבונות הבנק של אשתו הוקפאו. "הכסף שהרווחתי לא גנוב", אמר. "הוא הגיע מאגרופים, מכות, דם וזיעה שהשארתי בזירה".

פאקיאו היה האתלט השישי הכי רווחי בעולם בשנת 2009. ב-2010 הוא הגיע למקום השביעי, וב-2011 וב-2012 דורג במקום השני, כשרק המתאגרף פלויד מייוות'ר דורג לפניו. בארבע שנים אלו הרוויח פאקיאו מעל ל-200 מיליון דולר רק מקרבות אגרוף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מני פאקיאו מול ברנדון ריוס. AP
"אני צריך לעזור לנפגעים ולשלם משכורות לצוות שלי. אני לא עבריין ולא גנב"/AP
פיליפינים צופים בקרב של מני פאקיאו. AP
פיליפינים צופים בקרב של פאקיאו מול ריוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully