וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרדיאן: "אנדרה וילאש בואש על סף פיטורים מטוטנהאם"

באנגליה טוענים כי מאמן התרנגולים איבד את חדר ההלבשה, ושההנהלה איבדה בו אמון. ג'רמיין דפו יעבור לטורונטו בינואר

האם אנדרה וילאש בואש יפוטר מטוטנהאם? "גרדיאן" טוען כי מאמן התרנגולים עשוי לאבד את משרתו, אחרי שמעמדו התערער בעקבות התבוסה הכואבת של טוטנהאם ביום ראשון, 6:0 למנצ'סטר סיטי. זו הייתה התבוסה הכי גדולה של טוטנהאם ב-17 השנים האחרונות.

אנדרה וילאש בואש, מאמן טוטנהאם. GettyImages
110 מיליון ליש"ט, 9 גולים ב-12 משחקים. וילאש בואש/GettyImages

על פי הדיווחים, לא רק אתרי ההימורים מעריכים שהמאמן יתקשה לשרוד בתפקידו, גם בהנהלה מאבדים סבלנות. לאחרונה התחושה היא כי וילאש בואש מאשים את כולם מלבדו - החל מהשחקנים, דרך הקהל הביתי, ועד לצוות הרפואי.

טוטנהאם תשחק מול טרומסו ביום חמישי בליגה האירופית, וביום ראשון מול מנצ'סטר יונייטד, ובקבוצה מודעים לחשיבות המשחקים, וללחץ שמופעל על המאמן. כידוע, טוטנהאם השקיעה הקיץ סכום עתק של 110.5 מיליון ליש"ט על שבעה שחקנים, שלושה מהם שברו את סכום השיא של המועדון. טוטנהאם ממוקמת במקום התשיעי, אחרי שכבשה תשעה שערים בלבד ב-12 משחקים.

"גרדיאן" מדווח כי הביקורת העיקרית על המאמן היא ביחסי האנוש, ובכך שאיבד את חדר ההלבשה, ונטען כי שרשרת השחקנים החדשים שהגיעה מפרים את האיזון ומתקשים להשתלב. נטען כי ההנהלה איבדה בו אמון, ומבקשת שינוי מהיר, לפני שיהיה מאוחר.

* עוד בטוטנהאם: ג'רמיין דפו סיכם עם טורונטו FC מליגת ה-MLS, והחלוץ יעבור לארה"ב בחודש ינואר. הוא צפוי להרוויח 90 אלף ליש"ט בשבוע, וטוטנהאם תקבל 6 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully