וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "מתביישים". פלגריני: "אין טוב מזה"

טוטנהאם ספגה שישייה ממנצ'סטר סיטי, מאמנה המום: "הכל קרה כל כך מהר". וגם: הסטטיסטיקה מפתיעה, ההישג ההיסטורי

מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 0:6. GettyImages
כל מילה מיותרת. 0:6/GettyImages

אוי טוטנהאם. התרנגולים ספגו היום (ראשון) את אחת התבוסות המחפירות בתולדותיהם, כשהובסו 6:0 מול מנצ'סטר סיטי. חזוס נבאס העלה את סיטי ליתרון כבר אחרי 14 שניות, ומשם ההשפלה רק הלכה והחמירה. זו הפעם העשירית בלבד בהיסטוריה של טוטנהאם (שהוקמה ב-1882, לפני 130 שנה) שבה היא מפסידה בהפרש של שישה שערים ומעלה, והפעם הראשונה שהיא סופגת כזה הפסד מאז ה-7:1 מול ניוקאסל לפני 17 שנה.

אלברו נגרדו, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יש רק סטטיסטיקה אחת שקובעת בכדורגל: הגולים. נגרדו/GettyImages

מי שיסתכל על הסטטיסטיקה, לא יוכל להאמין שכך הסתיים המשחק. טוטנהאם החזיקה בכדור 53 אחוז מהזמן, בעטה לשער רק פעמיים פחות מאשר יריבתה (13:15 לסיטי), בבעיטות למסגרת סיטי מוליכה רק 5:10, וטוטנהאם ניצחה 4:7 בקרנות. הקבוצה של וילאש בואש ספגה עד המשחק הזה רק שישה שערים ב-11 משחקים, ואילו הפעם ספגו שישייה ב-90 דקות.

אנדרה וילאש בואש ההמום נאלץ להסביר: "זו הייתה פתיחה קשה עבורנו", אמר על השער המוקדם, "אחרי זה כל התכנונים המוקדמים יורדים לטמיון. זה היה יום קשה, קשה לראות דברים חיוביים. הגבנו בצורה סבירה אחרי השערים המוקדמים, אבל הכול קרה כל כך מהר. הייתה לנו הזדמנות אחת במחצית הראשונה, אם היה 1:1 היה מתפתח משחק שונה לגמרי.

"הכול הלך רע, כל הזדמנות שלהם הסתיימה בשער, שילמנו מחיר כבד, כבד ממה שהגיע לנו. סיטי הייתה מצוינת, ואנחנו חלשים. עכשיו התפקיד שלי הוא להרים את השחקנים. אנחנו צריכים להתבייש, ולהגיב בהתאם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנדרה וילאש בואש, מאמן טוטנהאם. GettyImages
רגע קשה. וילאש בואש/GettyImages

מנגד, זו הפעם הראשונה מאז 1963 שסיטי כובשת שישה שערים ומעלה בשני משחקי בית רצופים (אחרי ה-0:7 נגד נוריץ'). מנואל פלגריני, שהצהיר שג'ו הארט יפתח מול ויקטוריה פלזן ביום רביעי בליגת האלופות, אמר: "זה בלתי אפשרי לשחק טוב יותר מאיך ששיחקנו היום. אנחנו עובדים קשה על סגנון המשחק שלנו, ונרצה להמשיך בדרך הזו.

"כל הקבוצות שלי נוהגות לכבוש הרבה שערים. ריאל מדריד כבשה איתי יותר מ-100 שערים בליגה. פה בסיטי לא רק נגרדו וגוארו מדהימים, גם פרננדיניו ונאסרי עשו היום עבודה נפלאה. כולם יצירתיים".

סיטי שומרת על מאזן ביתי מושלם בליגה (מאזן שערים 2:22, שישה ניצחונות), אבל ממשיכים להתקשות בחוץ (ארבעה הפסדים, ניצחון אחד ותיקו). "סטטיסטיקה מתיישרת, אני בטוח שגם ננצח משחקים בחוץ", אמר המאמן הצ'יליאני.

מנואל פלגריני, מאמן מנצ'סטר סיטי, לצד סמיר נאסרי. GettyImages
בשיאם. פלגריני ונאסרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully