וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינס: "זה אחד המשחקים הכי מסעירים שהייתי בהם"

רוברטו מרטינס נהנה בדרבי של ליברפול, אך סבור: "המרפק של ג'רארד היה מגעיל". גם ברנדן רוג'רס עצבני: "מיראלס כמעט גמר לסוארס את הקריירה". ונגר אחרי סאות'המפטון: "האיכות ניצחה"

ארסנל הגיע דרוכה למשחק הבית מול סאות'המפטון המפתיעה, ויצאה אמש (שבת) ממפגש הצמרת עם ניצחון 0:2 שהעמיק את אחיזתה בפסגת הפרמיירליג. התותחנים ניצלו את אובדן הנקודות של השנייה ליברפול, אשר סיימה את הדרבי שלה מול אברטון ב-3:3, ועתה ארסן ונגר ושחקניו רחוקים ארבע נקודות מליברפול.

למרות ההצגה הגדולה בגודיסון פארק, שתי הקבוצות מליברפול היו מאוכזבות מהתוצאה, שלא היטיבה עם אף אחת מהן. "הבקענו שערים יפים, היינו במשחק, הובלנו 1:2 והייתה לנו הזדמנות לנצח אבל ויתרנו על הכדור בקלות רבה מדי ואפשרנו לאברטון לשלוט במשחק", אמר מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס, "אחר כך הובלנו שוב ועלינו ל-2:3, אבל ספגנו. לא היינו חזקים מדי להגן על היתרון. אני מאוכזב שלא ניצחנו ושמח שלא הפסדנו. אברטון קבוצה קשה ועמדנו בפני אתגר לא קל".

ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. רויטרס
שחקניו אפשרו לאברטון לשלוט. רוג'רס/רויטרס

רוג'רס תקף את המשחק הפיזי של שחקני אברטון, והתמקד בקווין מיראלס אשר לטענתו תיקול שלו בלואיס סוארס "יכול היה לגמור לו את הקריירה". "אני חושב שצריך היה להרחיק אותו", אמר רוג'רס, "מיראלס נראה כמו שחקן הוגן אבל זה היה תיקול מאוד קשה מכל זווית שנסתכל עליו. הוא פגע בו בצד האחורי של הברך וזה עלול היה לגמור לו את הקריירה".

"אני גאה להיות חלק מהמשחק הזה, זה אחד המשחקים המסעירים שהייתי בהם", אמר מאמן אברטון רוברטו מרטינס, "היה כדורגל מדהים, זאת הייתה דוגמה להתנהגות במשחק כדורגל ולאופן בו יש ליהנות מהכדורגל. אני מאוכזב שספגנו שלושה שערים, היינו מצוינים, שלטנו, ליברפול לא הגיעה למצבים אבל ניצלה מה שנתנו לה. זה לא קל לגרום לליברפול התגונן ולצאת למתפרצות. על המרפק ששלח סטיבן ג'רארד לפניו של גארת' בארי אמר מרטינס: "זה היה מאכזב לראות דבר כזה מג'רארד, זה היה מגעיל".

שחקני ליברפול חוגגים, לואיס סוארס. Alex Livesey, GettyImages
היה כסאח, אבל גם הרבה כדורגל טוב. סוארס חוגג עם חבריו/GettyImages, Alex Livesey

"שיחקנו טוב, היה אפשר לראות למה סאות'המפטון הוציאה נקודה ממנצ'סטר יונייטד וניצחה בליברפול, הם ספגו רק חמישה שערים עד למפגש איתנו. סאות'המפטון קבוצה מאורגנת, אבל האיכות שלנו ניצחה. ניצלנו את הטעויות שלהם. הטעות של בורוץ יכולה לקרות לכל שוער. תמיד כשחוזרים מפגרת נבחרות יש בעיות של ריכוז, אבל השחקנים היו מרוכזים היום והגיבו טוב מבחינה פיזית, ניצלנו את המצבים וניצחנו קבוצה מהצמרת".

שוער הסיינטס ארתור בורוץ הגיע למחזור ה-12 בפרמיירליג כשוער שספג הכי מעט בפרמיירליג, אבל כדרור מיותר מול אוליבייה ז'ירו, עלה לוט באיבוד כדור שהפך לשער של החלוץ הצרפתי. ז'ירו השלים צמד בדקה ה-86 עם פנדל מוצלח. "לא היה לנו מזל, אין מה לנתח פה", אמר מאמן סאות'המפטון מאוריציו פוצ'טינו, "זה קורה, אני תומך בכל השחקנים שלי, זה חלק מהכדורגל".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
דילג מעל עוד משוכה. ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully