וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון וליברפול נפרדו ב-3:3, ארסנל עדיין ראשונה

דרבי מרתק ומלא אירועים הסתיים ללא הכרעה. התותחנים גברו על סאות'המפטון 0:2, צ'לסי ניצחה 0:3 בדרבי את ווסטהאם

אחרי שבוע מנוחה בגלל פגרת הנבחרות, המחזור ה-12 בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם הדרבי המסקרן של ליברפול. איך נפתח? בצורה ראויה אחרי ש-90 הדקות הראשונות של המחזור הסתיימו ב-3:3 פנטסטי. ארסנל הצליחה להבטיח עוד שבוע בפסגה בזכות 0:2 על סאות'המפטון במשחק צמרת. צ'לסי חזרה מהביקור שלה באפטון פארק עם 0:3 קליל מצמד של פרנק למפארד, בעוד הנציגות של מנצ'סטר ישחקו רק ביום ראשון: סיטי תארח את טוטנהאם, ויונייטד תתארח בקרדיף.

אוהדי אברטון. GettyImages
העיר לבשה חג. אוהדי אברטון בדרך לחגיגה/GettyImages

אברטון - ליברפול 3:3

איזה משחק בגודיסון פארק. אברטון אמנם רצתה לעלות לארבע הראשונות, ליברפול ביקשה לטפס לפסגה, אבל למרות ששתיהן לא הצליחו, לפחות האוהדים האובייקטיבים נהנו מקונצרט של כדורגל.

הפתיחה של האדומים הייתה נהדרת והם עלו ליתרון כבר בדקה החמישית. סטיבן ג'רארד העלה כדור קרן, סוארס שניסה לנגוח לשער הצליח רק להסיט עם הראש, אבל הכדור הגיע לקוטיניו שבעט מקרוב פנימה. 0:1 לליברפול. היתרון של האורחים החזיק מעמד רק שלוש דקות, עד שקווין מיראלס מצא את עצמו במצב נוח בתוך תיבת החמש אחרי כדור חופשי וקבע 1:1.

בשלב הזה הטופיז השתלטו על מרכז המגרש, אבל דווקא היריבה שלהם חזרה להוביל. בדקה ה-19 לואיס סוארס הוכשל כ-20 מטר מהשער ולקח את הבעיטה החופשית בעצמו. הכדור הנמוך שלו עבר בתוך החומה ונעצר בפינה התחתונה של טים הווארד. 1:2 לליברפול. שער תשיעי בשבעה משחקי ליגה לאורוגוואי הנפלא והשלישי שלו בשלושת הביקורים האחרונים בגודיסון פארק.

במחצית השנייה ג'רארד דאולופאו החמיץ הזדמנות טובה להשוות ובצד השני ג'ו אלן ניצב לבדו מול הווארד, אבל במקום להעלות את ליברפול ל-1:3, הוא גילגל החוצה. בדקות הבאות אברטון הגדילה את הלחץ ורומלו לוקאקו נעצר כמה פעמים על ידי חברו לנבחרת בלגיה, סימון מיניולה, אלא שבדקה ה-72 גם השוער לא היה יכול לעצור והחלוץ בעט מתוך הרחבה, שטוח ופנימה. 2:2.

הטופיז לא הסתפקו בתוצאה הזו והמשיכו ללחוץ. מיניולה המשיך להציג יכולת גבוהה בין הקורות, אבל בדקה ה-82 נכנע ללוקאקו פעם נוספת, הפעם לננגיחה חזקה ומדויקת של החלוץ הנפלא, שקבע 2:3 לאברטון. נגמר? רק רגע. עכשיו ליברפול הייתה זו שסירבה להניף דגל לבן ובדקה ה-89 דניאל סטארידג', שנכנס כמחליף בגלל שלא היה כשיר ל-90 דקות, מצא את הרשת וחתם את התוצאה: 3:3.

שחקן ליברפול, פיליפה קוטיניו, כובש בדרבי נגד אברטון. GettyImages
ג'רארד הגביה כדור קרן, סוארס הסיט עם הראש וקוטיניו בעט מקרוב פנימה/GettyImages

ארסנל - סאות'המפטון 0:2

ארתור בורוץ הגיע למחזור ה-12 בפרמיירליג כשוער שספג הכי מעט בפרמיירליג, אבל אילו כדורים הפולני מוציא מהרשת. כמה שבועות אחרי שספג שער ממרחק של מגרש שלם, בורוץ כדרר היום מול אוליבייה ז'ירו, הסתבך, איבד את הכדור ואפשר לחלוץ הצרפתי לקבוע 0:1 לתותחנים בדקה ה-22. עוד לפני כן ג'ק ווילשר וארון ראמזי (בבעיטה נפלאה עם העקב) מצאו את הקורות של הסיינטס. ז'ירו השלים צמד בדקה ה-86 עם פנדל מוצלח. התותחנים חזרו לנצח והבטיחו לעצמם לפחות שבוע אחד נוסף בפסגת הפרמיירליג.

שוער סאות'המפטון, ארתור בורוץ. Clive Rose, GettyImages
עוד ספיגה מטופשת. בורוץ/GettyImages, Clive Rose

ווסטהאם - צ'לסי 3:0

לאחר שני המשחקים האחרונים החלשים שלהם, חזרו הבלוז לעצמם לאחר שדרסו את היריבה הלונדונית שלהם בדרבי ללא קושי. כבר אחרי 21 דקות עלו האורחים ליתרון, לאחר שמסירה גרועה של דמל אילצה את יאסקליינן לצאת לא טוב ולהכשיל את אוסקר. פרנק למפארד שלח את הפנדל פנימה מול קבוצת נעוריו כדי לשבור בצורת ארוכה, ובדקה ה-34 הגיע תורו של אוסקר לחגוג כשירה כדור מצוין והכניע את השוער של הפטישים.

ההגנה של ווסטהאם המשיכה להעניק מתנות ליריבה גם במחצית השנייה, אך למזלה הפעם הבלוז לא הצליחו להפוך את המצבים לשערים. רק בדקה ה-80 הצליחו האורחים להבטיח את הניצחון, כשלמפארד ניצל הרחקה לא מספיק טובה של אובראיין וירה את השני שלו במשחק ואת השלישי של צ'לסי. סוף סוף ז'וז'ה מוריניו יכול לנשום לרווחה.

ניוקאסל - נוריץ' 1:2
לניוקאסל: לואיק רמי (2), יוהאן גופרן (38). לנוריץ': לירוי פר (80).

סטוק סיטי - סנדרלנד 0:2
לסטוק: צ'רלי אדם (30), סטיבן נ'זונזי (81).

פולהאם - סוונסי 2:1
לפולהאם: סקוט פארקר (64). לסוונסי: ארון יוז (56, עצמי), ג'ונג'ו שלבי (80)

האל סיטי - קריסטל פאלאס 1:0
לקריסטל פאלאס: בארי באנן (81)

פרנק למפארד שחקן צ'לסי לאחר שכבש מול ווסטהאם. Mike Hewitt, GettyImages
הוציא אותם מהתקופה הרעה. למפארד חוגג צמד/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully