וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מרטינו פספס את השיא, אוהד אייאקס נפצע קשה

ברצלונה הפסידה בהולנד, פיקה זעם על חבריו, טאטה: מזל שזה הגיע עכשיו". מאמן באזל חגג: "מוריניו בירך אותי פעמיים השנה"

טאטה מרטינו, מאמן ברצלונה. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
פתיחה נפלאה לעונה, אבל היו פתיחות נפלאות יותר. מרטינו/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

ברצלונה תהיה בוודאות בשלב הבא של ליגת האלופות, וזאת למרות שהקטלאנים הובכו אתמול (שלישי) והפסידו 2:1 בחוץ לאייאקס. במהלך המשחק, בדקה ה-39, אוהד אייאקס נפל מהיציע, והובהל לבית חולים במצב קשה אחרי נפילה מגובה חמישה מטרים.

בברצלונה לא אהבו את ההפסד, ולמרות העובדה שקבוצתו לא הסתבכה בעקבות ההפסד הזה, ג'רארד פיקה זעם על חבריו בסיום המשחק: "אוקיי, אייאקס יכולה להבקיע, היא יכולה גם לשלוט במשחק בשלבים מסוימים, אבל מה שקרה במחצית הראשונה לא יכול להיות. הייתה בעיה בגישה שלנו למשחק הזה וכולם בחדר ההלבשה יודעים את זה".

מנואל פינטו שוער ברצלונה מתוסכל. רויטרס
לא מספיק טוב. פינטו/רויטרס

טאטה מרטינו, שספג הפסד ראשון כמאמן בארסה, לא הצליח לשבור את שיא 21 המשחקים ללא הפסד מעונת 2011/12, ואמר ש"אייאקס עלתה נחושה יותר. במשחק כזה, בליגת האלופות, כשהיריבה חייבת ניצחון, צריך לשחק אחרת. מזל שההפסד מגיע בתזמון שלא פוגע בנו". ברצלונה, שלא הפססידה מאז התבוסה הביתית לבאיירן מינכן בחצי גמר האלופות, תארח את סלטיק במשחק האחרון בשלב הבתים.

יוהאן קרויף, שצפה במשחק לצד אגדת ברצלונה הולנדית אחרת, רונאלד קומאן, אמר בסיום ש"ברצלונה צריכה לבדוק עם עצמה למה הדברים לא עובדים טוב". כשנשאל על הסגנון החדש של בארסה, אמר ש"זה דיון ארוך, אבל לא אכנס לזה, אלו שיחות בר. הקצב היה פשוט איטי מדי".

צ'אבי אמר ש"אני מקווה שההפסד הזה לא ישפיע עלינו יותר מדי, ושלא תהיה לזה השפעה להמשך. יהיה לנו משחק בית לפני סלטיק, וש לנו עדיין סיכוי טוב לסיים במקום הראשון בבית. הייתה חסרה לנו נחישות מעט היום".

מנג'ר אייאקס, פרנק דה בור חגג את הניצחון האדיר של קבוצתו ואמר בסיום: "תמיד אמרתי שאייאקס תהיה הקבוצה הראשונה לנצח את ברצלונה עם הכדורגל שאנחנו רוצים לשחק - כדורגל התקפי". על הכרטיס האדום שספג השחקן שלו והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים אמר דה בור: ""ולטמן היה צריך לבטוח בשוער שלו ולא לעשות את העבירה הזו. אחרי ההרחקה שלו נהיה לנו קשה ומסוכן, אבל הראינו את לב האריה שלנו במשחק הזה". אייאקס תצטרך לנצח את מילאן בסן סירו במחזור האחרון כדי להעפיל לשמינית הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן צ'לסי, פרנק למפארד, רודף אחרי שחקן פ.צ באזל, מוחמד סלאח. Michael Regan, GettyImages
גם מוריניו מצדיע. באזל/GettyImages, Michael Regan

באזל השלימה אתמול (שלישי) בשוויץ סוויפ מדהים על צ'לסי עם 0:1 משער של מוחמד סלאח, שלוש דקות לסיום. אחרי הניצחון בסטמפורד ברידג', מוראט יאקין שוב הימם את ז'וזה מוריניו והבלוז אומנם עלו לשלב הבא בשל ה-0:0 במשחק המקביל בבית, בין סטיאווה בוקרשט לשאלקה, אבל עלולים למצוא את עצמם במקום השני.

ז'וזה מוריניו אמר: "זו הייתה הופעה רעה שלנו וההפסד מוצדק. הדבר החיובי היחיד הוא שעלינו שלב. היינו עייפים ושילמנו את מחיר העומס, אבל המשחק הקריטי מבחינתנו היה זה מול ווסטהאם, כך שאני מבין את העייפות אולי הייתי צריך לעשות יותר שינויים. לא אהבתי את המשחק שלנו כבר מהדקה הראשונה".

מנגד, מאמן באזל מוראט יאקין היה גאה בניצחון של קבוצתו: "לנצח את צ'לסי פעמיים זה היסטורי, אבל שיחקנו מולם כבר ארבע פעמים, כך שהם לא המומים. אני שמח שכולם היו עדים להצגה שלנו. העובד שמוריניו נאלץ לברך אותי פעמיים זה נהדר. לא הייתי מופתע אם זה היה נגמר בתיקו, או בהפסד שלנו, אבל הקהל דחף אותנו לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully