וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת אלופות: דורטמונד-נאפולי 1:3, אייאקס-ברצלונה 1:2

הגרמנים נהנו משערים של רויס, קובה ואובמיאנג ודחו את ההכרעה בבית ו' למחזור הסיום. ההולנדים חגגו מול הרכב חסר של בארסה. ארסנל - מארסיי 0:2, סלטיק (כיאל נפצע והוחלף) - מילאן 3:0, באזל - צ'לסי 0:1

המחזור החמישי והלפני אחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות יצא הערב (שלישי) לדרך, כאשר הבשורה העיקרית הגיעה מגרמניה, שם דורטמונד ניצחה 1:3 את נאפולי ודחתה את ההכרעה בבית ו' למחזור הסיום. ארסנל מצידה, נמצאת בעמדה מצוינת להעפלה אחרי 0:2 על מארסיי. אייאקס הפתיעה עם 1:2 ביתי מול ברצלונה הפצועה והנחילה לטאטה מרטינו הפסד ראשון כמאמן הקבוצה הקטלאנית. למרות זאת, בארסה עלתה. מילאן חגגה עם 0:3 על סלטיק בחוץ, כאשר בירם כיאל פותח בשורות הסקוטים, נפצע ומוחלף. באזל הדהימה את צ'לסי ומוריניו בפעם השנייה, הפעם עם 0:1 ביתי, אבל הבלוז בשלב הבא. אתלטיקו מדריד איבדה את המאזן המושלם אחרי 1:1 ברוסיה מול זניט סנט פטרסבורג. סטיאווה בוקרשט נפרדה ב-0:0 משאלקה ואוסטריה וינה עקצה את פורטו עם 1:1 בחוץ.

שחקן דורטמונד יקוב בלאשצ'יקובסקי חוגג יחד עם הנריך מחיטריאן, מרקו רויס. AP
דורטמונד חגגה/AP

בית ה'

באזל - צ'לסי 0:1

במחזור הראשון של שלב הבתים השוויצרים הדהימו בסטמפורד ברידג'. צ'לסי קיוותה לנקום, אבל היא שוב נותרה המומה מול אלופת שוויץ, שניצחה משער של המצרי מוחמד סלאח, שלוש דקות לסיום. באזל נמצאת כעת במצב מצוין והיא במקום השני בבית. הבלוז, בשל התיקו במשחק השני בבית, הבטיחו את העלייה לשלב הבא, אבל עוד עלולים למצוא את עצמם במקום השני.

דקה 87: גול! דרמה בשוויץ. מוחמד סלאח קיבל כדור ארוך, השתלט עליו נהדר והכניע את פטר צ'ך. מוריניו ידע למה הוא מפחד ממנו. 0:1 לבאזל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מוחמד סלאח שחקן באזל חוגג. רויטרס
באזל שוב הדהימה את צ'לסי. סלאח בטירוף/רויטרס

סטיאווה בוקרשט - שאלקה 0:0

בליגה הגרמנית, שאלקה היא אחת הקבוצות המרתקות ביותר, אבל באירופה היא נמצאת כעת בצרות ואחרי שהביסה את הרומנים 0:3 בסיבוב הקודם, הפעם היא לא מצאה את הרשת. סטיאווה לעומת זאת, צברה נקודה שלישית במפעל, אבל גם הודחה סופית, אפילו מאפשרות להמשיך לליגה האירופית.

אדריאן פופה שחקן סטיאווה בוקרשט מול מקס מאייר שחקן שאלקה. רויטרס
תיקו מאכזב למקס מאייר ושאלקה/רויטרס

בית ו'

דורטמונד - נאפולי 1:3

סגנית אלופת אירופה ידעה שהפסד ישאיר אותה מחוץ למירוץ, אבל התאוששה מצוין מהתבוסה הכואבת לבאיירן מינכן בליגה ובזכות שערים של מרקו רויס בפנדל, קובה בלאשצ'יקובסקי ופייר אמריק אובמיאנג, חגגה מול הפרטנופי, שמצידם ממשיכים בכושר הרע ואחרי ההפסד לפארמה, הם כעת במצב לא טוב גם בליגת האלופות. הנריך מחיטריאן ורוברט לבנדובסקי אומנם לא כבשו, אבל הציגו יכולת נהדרת וגמלו לנאפולי על ההפסד בסיבוב הראשון.

דקה 10: גול! פרננדס משך את לבנדובסקי ברחבה אחרי קרן, רויס שלח את הפנדל פנימה. 0:1 לגרמנים.

דקה 30: קאייחון היה קרוב מאוד לשוויון, אבל מתוך הרחבה הוא מצא רק את הקורה.

דקה 58: מחיטריאן השאיר מאחוריו חצי מהגנת הפרטנופי, ריינה הציל בקושי ואלביול ניקה מהקו.

דקה 60: גול! מתפרצת קטלנית של דורטמונד. רויס רץ את כל המגרש והעביר רוחב לבלאשצ'יקובסקי, שמול ריינה שלח לרשת. 0:2.

דקה 71: גול! סוקרטיס איבד כדור, היגואין אמר תודה והכניס את אינסינייה, ששלח לקורה ופנימה. 1:2.

דקה 74: החמצה אדירה של אובמיאנג, שפרץ לבדו מול ריינה ונהדף אצל השוער הספרדי. הצלה גדולה אם תרצו.

דקה 78: גול! עכשיו אובמיאנג כובש. החלוץ חטף כדור, זה הגיע ללבנדובסקי, שהחזיר לו ומשם, הקפצה קלה מעל ריינה ו-1:3.

דקה 85: מחיטריאן דהר מחצי מגרש ושלח בעיטה חדה, שריינה הדף לקורה ולקרן.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג. רויטרס
ניצחון גדול לדורטמונד ורויס/רויטרס

ארסנל - מארסיי 0:2

ג'ק ווילשר, באחד המשחקים הגדולים בקריירה, הציב את ארסנל עם רגל וחצי בשמינית הגמר והנחיל למארסיי הפסד שמיני ברציפות בליגת האלופות. לא נעים. הקשר מצא את הרשת הצרפתית כבר אחרי 27 שניות ובהמשך, אחרי שמסוט אוזיל החמיץ פנדל, הוא תיקן עם בישול יפה לווילשר, שהשלים צמד ראשון בקריירה.

דקה 1: גול! איזו פתיחה מדהימה. פחות מדקה חלפה וג'ק ווילשר נשלח באגף ימין, הטעה שני מגנים ושלח לחיבורים הרחוקים, 0:1 לארסנל.

* 27 שניות, זה הזמן הרשמי שלקח לווילשר למצוא את הרשת. השער השני הכי מהיר של התותחנים בליגת האלופות (אחרי ג'ילברטו סילבה, תוך 20 שניות, ב-2002 מול פ.ס.וו).

דקה 38: החמצת פנדל! ראמזי הוכשל מחוץ לרחבה על ידי נ'קולו, אבל השופט שרק לפנדל. אוזיל לקח את הבעיטה, אבל מאנדנה הציל.

דקה 65: גול! התקפה מבריקה של ארסנל הסתיימה בבישול של אוזיל לווילשר, שמול מאנדנדה השלים צמד.

* האמינו או לא, אבל זה הצמד הראשון בקריירה של ווילשר. הוא גם שחקן ארסנל הראשון שכובש צמד באלופות מאז רובין ואן פרסי מול דורטמונד ב-23 בנובמבר 2011.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל חוגג שער מול מארסיי. רויטרס
צמד ראשון בקריירה. ווילשר/רויטרס

בית ז'

זניט סנט פטרסבורג - אתלטיקו מדריד 1:1

אחרי ארבעה משחקים בהם שמרה על מאזן מושלם באלופות ואחרי שכבר הבטיחה את העלייה לשמינית הגמר, אתלטיקו נעצרה ברוסיה, לשם יצאה בהרכב חסר מאוד, לאחר שדייגו סימאונה השאיר שישה מכוכביו בבית. הקולצ'ונרוס עוד עלו ליתרון משער יפה של אדריאן לופס, לפני שספגו שוויון מוזר משער עצמי של טובי אלדרוירלד, בכדור שתעתע בטיבו קורטואה. זניט, עם שש נקודות מחמישה משחקים, תצטרך להילחם במחזור האחרון.

דקה 53: גול! אתלטיקו עקצה דווקא אחרי דקות טובות של הרוסים. ראול גרסיה שלח כדור עומק חכם, אדריאן לופס גילגל פנימה, 0:1 לקולצ'ונרוס.

דקה 54: דקה חלפה וראול גרסיה הקפיץ כדור מבריק, שפגע רק במשקוף והלך החוצה.

דקה 74: גול! שוויון מוזר של זניט. סמולניקוב העביר כדור רוחב, שפגע בברך של טובי אלדרוירלד וקפץ לגובה. קורטואה לא עמד טוב את מעוף הכדור וזה עבר מעל היד שלו ונכנס פנימה. 1:1 ברוסיה.

אדריאן לופס אתלטיקו מדריד כובש שער. רויטרס
סיפק יתרון זמני. לופס כובש/רויטרס

פורטו - אוסטריה וינה 1:1

פורטו קיבלה את התוצאה אותה רצתה ברוסיה, אבל עשתה פאדיחה גדולה ואחרי שאפשרה לאוסטריה וינה לכבוש שער ראשון והיסטורי בליגת האלופות, היא נאלצה להסתפק בנקודה. הפורטוגלים השוו עם פתיחת המחצית השנייה, אבל לא מצאו שוב את הרשת עד לסיום ולמרות שלקחו נקודה ביתית ראשונה העונה בליגת האלופות, הם יכולים להיות מאוד מאוכזבים ונמצאים במצב בעייתי לקראת מחזור הסיום.

דקה 11: גול! שער היסטורי לאוסטרים בליגת האלופות, ראשון בתולדותיהם. קינאסט השתלט על הרחקה רעה, דהר קדימה ומ-25 מטרים שלח כדור שטוח שהכניע את הלטון. 0:1 לאורחים.

דקה 48: גול! פורטו לא חיכתה יותר מדי אחרי המחצית ובתום סדרת נגיחות ברחבה, ג'קסון מרטינס נגח מקרוב לרשת. 1:1.

רומן קיאנסט שחקן אוסטריה וינה חוגג. רויטרס
קיאנסט חוגג שער היסטורי לאוסטריה וינה בליגת האלופות/רויטרס

בית ח'

אייאקס - ברצלונה 1:2

בארסה אומנם עלתה בפעם העשירית ברציפות משלב הבתים, אבל ההרכב החסר היה גדול עליה הפעם והיא רשמה הפסד ראשון תחת טאטה מרטינו. קרלס פויול חזר לשחק בליגת האלופות אחרי הפציעה הארוכה, אבל שתי טעויות שלו, לצד יכולת דלה של פינטו בשער ולמעשה של כל הקבוצה, עלתה בהפסד מפתיע בהולנד. אייאקס הבטיחה לעצמה מקום לפחות בליגה האירופית ואם תפתיע במילאן במחזור האחרון, היא גם תעלה לשלב.

דקה 19: גול! אייאקס ביתרון. ואן ריחן העביר כדור רוחב מדויק, סררו לא התקשה לשלוח לרשת משבעה מטרים. 0:1 להולנדים.

דקה 42: גול! פינטו הציל בעיטה אחת, אבל פויול (שגם נגע בכדור ביד), לא הצליח להרחיק. הסן בעט מקרוב פנימה, 0:2 גדול לאייאקס.

דקה 49: גול! בארסה שוב במשחק. ואן ריחן מסר רע לאחור ואילץ את ולטמן להכשיל את ניימאר ברחבה. הבלם ספג אדום, צ'אבי כבש את הפנדל. 1:2.

דקה 57: אינייסטה הקפיץ באומנות לניימאר, קלייסן הציל ברגע האחרון.

טולאני סררו שחקן אייאקס חוגג. AP
ניצחון נהדר לאייאקס. סררו והחברים מרוצים/AP

סלטיק - מילאן 3:0

אחרי תיקו מתסכל בליגה, הרוסונרי סוף כל סוף התפוצצו והראו את הפוטנציאל הגלום בהם, עם שערים של קאקה, זפאטה ובאלוטלי. בירם כיאל, שפתח במדי הבויז, נפצע והוחלף כבר אחרי 30 דקות והסקוטים, שהודחו מאירופה באופן רשמי עם ההפסד, לא ירצו לזכור כלל את המשחק הביתי הזה.

דקה 13: גול! האורחים עולים ליתרון מוקדם. בירסה הגביה קרן, קאקה נותר לבד ומארבעה מטרים נגח בקלות פנימה. כיאל לא הצליח להרחיק מהקו. 0:1 למילאן.

* זה השער הראשון של קאקה במדי מילאן בליגת האלופות מאז השישי בנובמבר 2007..

דקה 30: מכה לבירם כיאל, שאחרי תיקול נפצע ונאלץ לנטוש את המגרש.

דקה 49: גול! מילאן עולה ל-0:2 אחרי עוד כדור קרן, אותו סיים זפאטה בגלישה מקרוב, ששלחה את הכדור לרשת.

דקה 60: גול! מילאן חוגגת. הפעם מונטוליבו הכניס כדור לבאלוטלי, שמול השער לא התבלבל. 0:3.

קאקה שחקן מילאן חוגג שער מול סלטיק. AP
אחרי שש שנים, קאקה חזר לכבוש במדי מילאן בליגת האלופות/AP
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully