וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרוש: "אף אחד לא יודע איך לאכול את הופקינס"

26.11.2013 / 22:08

מאמן ראשון לציון יצא מגדרו מההצגה של הגארד: "לא היה כזה סקנד גארד בליגה". בירנבוים: "חשבתי שאמשיך פה, זה פספוס"

אחרי שישה הפסדים רצופים, מכבי ראשון לציון סוף סוף יכולה לשחרר חיוך קטן. הכתומים גברו הערב (שלישי) על בני הרצליה 80:85 בבית מכבי, הודות לתצוגת שיא של בריאן הופקינס, שצלף 31 נקודות והוליך אותה לניצחון. מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים ציין את הופעתו ה-600 כמאמן בליגת העל, אך סיים את הערב בטעם חמוץ עם הפסד לאקסית, ממנה פוטר במהלך העונה שעברה. 18 נקודות של אבירם זליקוביץ' לא הספיקו להרצליה.

שחקן מכבי ראשון לציון בריאן הופקינס. ניב אהרונסון
קיבל מחמאות מכל עבר. הופקינס/ניב אהרונסון

בריאן הופקינס אמר בסיום: "זה היה חשוב מאוד, הייתה לנו נפילה רצינית והיינו צריכים ניצחון כדי להגיע לביטחון, אני מקווה שנוכל לבנות על זה להמשך. זה היה ערב טוב שלי, עשיתי כל מה שאני יכול כדי לעזור לניצחון, הייתי יותר אגרסיבי מהרגיל כדי לעזור לחברים שלי. שיחקנו מול קבוצות טובות והיו משחקים צמודים, אנחנו יכולים להתחרות, הכל קשור לסיום, אני מקווה שנוכל לבנות על זה ולהתחיל ריצה".

מאמן ראשון לציון מתן חרוש: "יצא הרבה אוויר, יש בליגה כמה מאמנים רעננים וזה דבר טוב וכמו שמפתחים שחקן צעיר אז צריך לדעת שמאמנים צעירים בשביל להקלט הם צריכים קצת סבלנות. אנחנו סוחבים תיק של הרכבים לא טובים והבאנו את ג'יימס תומאס כדי לשפר את הריבאונד ואת ואנדר כדי לשפר את ההתקפה. הניצחון הזה שייך לכמה אנשים, חברי ההנהלה והעוזרים וגם מבחוץ ומסביבי, וגם לשמוליק ברנר שזה היה הברקה של מי שאמר לי את זה, הוא מאוד עוזר לי בקבוצה.

"בריאן הופקינס נתן פה הצגה, אף אחד לא יודע איך לאכול אותו. שחקן בעמדה 2 כזה לא נראה בליגה מעולם. כולו לב ונשמה, הוא לוחם ומביא קצת מהדברים שהיינו רגילים לראות בראשון בשנתיים האחרונות. הוא היה מעל כולם, לאו דווקא בקליעות. יש לנו חבר'ה טובים, והתחלנו תהליך גיבוש ואני בטוח שבסיבוב השני ניתן טון יותר טוב. זאת התחלה של דרך".

אפי בירנבוים מאמן בני הרצליה. ברני ארדוב
ציפה להישאר עוד זמן מה בראשון לציון. בירנבוים/ברני ארדוב

בצד המפסיד, אפי בירנבוים ניסה להסביר את רצף שלושת ההפסדים של קבוצתו: "בשבוע האחרון איבדנו ביטחון ואז איבדנו שחקן מרכזי ברוטציה, את כריס וורן. כשאיבדנו אותו הייתה טראומה לקבוצה, גם האירוע עצמו. כשאתה מאבד ביטחון, אתה מאבד כדורים ולא מוציא לפועל את התרגילים כמו שצריך, ואז גם בהגנה זה נראה ככה. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו, לשחק הרבה יותר טוב, אם בתחילת השנה הראינו דברים יפים, בתקופה האחרונה יש לנו בעיה ואנחנו צריכים להרים את עצמנו".

בירנבוים התייחס לטקס ההוקרה שנערך עבורו, בעקבות ציון משחקו ה-600 כמאמן בליגת העל: "התרגשתי, עבדתי עם שלושת רבעי מהסגל שיש בראשון היום. כל הסיפור עם ראשון לציון באיזשהו מקום הוא פספוס גדול כי הייתי פה שלוש וחצי שנים, יותר מצבא ותיכון. חשבתי שאמשיך פה, כי אהבתי את זה, אבל קרה מה שקרה. מאוד התרגשתי גם מקבלת הפנים, גם מהמתנות והאוהדים, אבל זו דרכו של עולם. אימנתי יותר מ-600 משחקים, אבל לא כולם נספרו. אני שמתי לעצמי למטרה לאמן עוד 150 משחקים, אבל באופן כללי זה הכל דיבורים כלליים, באופן פרטני יש לי קבוצה שאני צריך מחר להרים אותה, לעשות את התיקונים, להתחבר ולשחק הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully