וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ראשון לציון ניצחה 80:86 את בני הרצליה

הכתומים הנחילו הפסד לאקס אפי בירנבוים, בהופעה ה-600 שלו כמאמן בליגת העל. בריאן הופקינס להט עם 31 נקודות

ברוכה השבה, מכבי ראשון לציון. אחרי שישה הפסדים רצופים ותקופה קשה במיוחד, הכתומים גברו הערב (שלישי) על בני הרצליה והשיגו ניצחון שני העונה במשחק שנעל את המחזור השמיני בליגת העל. הניצחון המפתיע הספיק גם על מנת להנחיל הפסד למאמן לשעבר אפי בירנבוים, שבלמרות מפגן התמיכה של אוהדי ראשון לציון לפני פתיחת המשחק, וודאי היה רוצה לציין את משחקו ה-600 כמאמן בליגת העל בצורה שמחה יותר.

מי שסוף סוף התעלה אצל ראשון לציון הוא בריאן הופקינס, שצלף מכל פינה, קלע 31 נקודות והיה שם כדי להבטיח את הניצחון ברגעי המשבר. בני הרצליה, שפתחה את העונה בכושר טוב, רושמת הפסד שלישי ברציפות ולא מצליחה להתרומם למרות הופעת הבכורה של דווין ברוילס במדי הקבוצה. משחק מצוין של אבירם זליקוביץ' (19 נקודות) וג'אקים דונלדסון (16 נקודות) לא הועיל.

אפי בירנבוים מאמן בני הרצליה. ברני ארדוב
החגיגה השתבשה. אפי בירנבוים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע ראשון

ג'יימס תומאס פתח המשחק עם סל ראשון והוסיף עוד לייאפ, אך שלשה של בן שימול צימקה ל-6:5 לראשון לציון. בן שימול הראה עוד מהארסנל שלו עם ג'אמפ יפה מחצי מרחק והעלה את הרצליה ל-12:13. דאוסן וזליקוביץ' החליפו שלשות בשני הצדדים, והרצליה שמרה על יתרון נקודה. שלשה של דאוסן עם סיום הרבע קבע 16:20 לראשון לציון.

רבע שני

בריאן הופקינס פתח את הרבע עם שלשה נוספת, השלישית של ראשון לציון, והעלה אותה ליתרון שיא של שבע נקודות. הופקינס עלה ל-11 נקודות עם שלשה נוספת. דונלדסון קלע ארבע רצופות וצימק ל-31:24, וזליקוביץ' עם חדירה מצוינת הוריד עוד קצת, אך הופקינס שוב צלף, עלה ל-16 נקודות אישיות והקפיץ ראשון לציון ל-28:36. גרונפלד עם חמש משלו הוריד שוב את היתרון. ואנדר בלו קבע 46:49 לראשון לציון בירידה להפסקה.

רבע שלישי

ראשון לציון שמרה על יתרון זעיר בפתיחת הרבע השלישי, ובריאן הופקינס קלע 6 נקודות מהירות, הפעם כולן בתוך הצבע. הופקינס הגיע ל-24 נקודות, אך זליקוביץ' עם שלשה הוריד ל-54:48. אך אז הגיע עוד ריצה של ראשון לציון, בראשותו של שון דאוסן שעלה ל-11 נקודות והוביל את הכתומים ליתרון 52:63. בירנבוים הזעיק פסק זמן, ממנו בן שימול חזר עם ארבע נקודות נוספות. סל נוסף של זליקוביץ' קבע 64:58 בסיום הרבע.

רבע רביעי

דונלדסון פתח את הרבע עם ג'אמפ מוצלח מחצי מרחק, שהוריד ל-64:60. ואנדר בלו עם סל שני בלבד מהשדה הרגיע מעט את ראשון לציון והעלה אותה ל-61:66. זליקוביץ' הגיע ל-13 נקודות, אך הופקינס עם מהלך של סל ועבירה העלה ל-67:74. ראשון לציון ברחה שוב, ועלתה ליתרון 10 שלוש דקות לסיום. הרצליה ניסתה לחזור, אך לא ממש הצליחה. דקה לסיום ראשון לציון הייתה נראית בדרך הבטוחה לניצחון, עם יתרון 10, 74:84. עד הסיום הרצליה לא הצליחה לצמק. 80:86 לראשון לציון בסיום.

שחקן מכבי ראשון לציון בריאן הופקינס. ניב אהרונסון
תצוגת שיא. הופקינס/ניב אהרונסון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: בריאן הופקינס 31 (5 מ-10 לשתיים, 9 מ-9 מהקו), 6 ריבאונדים), שון דאוסן 13, ואנדר בלו (3 מ-10 מהשדה) וטזמין מיטשל (3 מ-12) 12 כל אחד, ג'יימס תומאס 8 (8 ריבאונדים), עמית בן דוד 5, אור סולומון 3, דניאל איידן 2.

קלעו לבני הרצליה: אבירם זליקוביץ' 19, ג'אקים דונלדסון (11 ריבאונדים) 16, אבי בן שימול 14, דן גרונפלד 10, מייקל אומה 7, עוז בלייזר 6. כן שותף דווין ברוילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully