וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטר: "ההתנהגות של אוהדי בטיס החליאה אותי"

נשיא פיפ"א תקף את אוהדי בטיס שקראו קריאות גזעניות כלפי פאולאו בלמה שחור העור של הקבוצה: "זה חייב להיפסק"

תופעת הגזענות שוב מרימה את ראשה והפעם בספרד. תופעה מכוערת מאוד נרשמה בדרבי שנערך ביום ראשון בין סביליה לבטיס כאשר פאולאו, בלמה הברזילאי שחום העור של בטיס, ספג נהמות והקנטות גזעניות מאוהדי הקבוצה שלו לאחר הרחקתו במשחק וירד מכר הדשא כשהוא ממרר בבכי.

ספ בלאטר, נשיא פיפ"א שמנסה בכל כוחו להילחם בתופעה הזו, יצא היום במתקפה קשה מאוד נגד אוהדי בטיס וההתנהגות שלהם. בלאטר התייחס למקרה הזה וצייץ בטוויטר הפרטי שלו: "הצורה שבה אוהדי בטיס התייחסו לשחקן שלהם החליאה אותי", השוויצרי הוסיף: "אני מגנה את ההתנהגות שלהם, שנצפתה בטלוויזיה על ידי מיליוני אנשים".

פאולאו שחקן ריאל בטיס. GettyImages
עוד קורבן של הגזענות. פאולאו/GettyImages

בלאטר מתכוון להחריף את המאבק שלו בתופעה ואמר: "להילחם בגזענות באמצעות קנסות זה שטויות. הגיע הזמן להחמיר את הסנקציות נגד התופעה". גם בטיס עצמה הוציאה הודעה שמגנה את ההתנהגות של אוהדיה: "אנחנו מגנים כל תופעה של אלימות או גזענות, בין אם מדובר כלפי שחקן שלנו או כלפי שחקן יריב".

ואיך פאולאו עצמו התייחס לפרשה? הבלם הברזילאי עדיין נסער בעקבות התנהגותם של אוהדי בטיס ובראיון לתקשורת הספרדית סיפר: "ההתנהגות של האוהדים כלפי הייתה מגעילה. המשפחה שלי בברזיל וגם בספרד עצובה מאוד ודואגת. הגיע הזמן שהתופעה הזו תקבל יותר חשיפה וצעדים יינקטו נגד הגזענים. כולנו בני אדם באותה מידה, צבע העור לא משנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully