וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספונסרית נוספת לירדן ג'רבי: מלאנוקס טכנולוגיות

חברת ההיי טק תתמוך כלכלית באלופת העולם בג'ודו בדרכה לאולימפיאדה: "החברה תאפשר לי להקדיש את עצמי למצויינות"

שבוע אחרי שאלטשולר שחם הפכה לספונסרית החדשה של ירדן ג'רבי, זכתה אלופת העולם בג'ודו לספונסרית נוספת, בדמותה של חברת מלאנוקס טכנולוגיות. החברה שעוסקת באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון תלווה את הג'ודוקא הישראלית בדרכה לאולימפיאדת ריו 2016.

ג'רבי אמרה: "אני מאוד שמחה על התמיכה של חברת מלאנוקס אשר תאפשר לי להקדיש את עצמי למצויינות, לערכים ולעבודה הקשה הנדרשים מאלופת עולם. בביקור שלי בחברה למדתי להכיר את ההיסטוריה שלה ואת האנשים ודרך החשיבה הייחודית שהקסימו אותי. התמיכה נותנת לי המון כוח להמשיך קדימה לעבר המטרות הבאות ומאחלת לנו שביחד נמשיך להגשים חלומות והעיקרי שבהם באולימפיאדה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל תמיכה מבורכת. ירדן ג'רבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהחברה נמסר: "מלאנוקס מחויבת לטיפוח ולעידוד מצויינות והישגיות של יחידים, ומעורבת באופן פעיל במגוון תוכניות חינוך, גישה לטכנולוגיה, ספורט ופעילויות תרבות. מלאנוקס רואה חשיבות רבה בתגמול ועידוד המצויינות ואת כוחה של זו לשיפור פני החברה כולה ולבניית עתיד טוב יותר. מלאנוקס מקווה שהתמיכה שלה בספורטאית המובילה ירדן ג'רבי תסייע לה להתמקד באימונים ובהכנות לקראת התחרויות הבאות, ובפרט האולימפיאדה בריו".

מלאנוקס תומכת גם בג'ודוקא טומי ארשנסקי, שזכה במדליית הארד באליפות אירופה שנערכה השנה בבודפשט. כמו כן, החברה מספקת מלגת לימודי מוסיקה לכנר המוכשר גל אקשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully