וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי זכתה בספונסר חדש: אלטשולר שחם

אלופת העולם בג'ודו תקבל תמיכה כספית במסגרת הכנותיה לריו 2016: "גאה ומאושרת על החסות, יחד נצעד להישגים יפים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל תמיכה היא מבורכת. ג'רבי ונציגי אלטשולר שחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעה טובה, עוד ספורטאי ישראלי מצטיין הצליח למצוא ספונסר שיעזור לו במימון. אלופת העולם בג'ודו, ירדן ג'רבי, תזכה לתמיכה של בית ההשקעות אלטשולר שחם, שילווה אותה למשחקים האולימפיים בריו 2016.

ג'רבי, המדורגת בשנת 2013 במקום הראשון בעולם, מתאמנת בימים אלה לאולימפיאדה הבאה, ותקבל מהחברה תמיכה כספית שנועדה להעניק לה שקט כלכלי ולאפשר לה להתרכז בהכנות לריו 2016. "אני גאה ומאושרת להיות חלק ממשפחת אלטשולר שחם התומכת והמחבקת", אמרה ג'רבי, "ביקרתי בחברה והרגשתי שאני חלק ממשפחה זו. אני מודה על הפניה אלי ועל החסות שהם מעניקים לי ויחד נצעד להשגת יעדים גדולים וחשובים".

כמו כן, אלטשולר שחם הודיעה היום גם על הסכם חסות עם החותרת יסמין פיינגולד, אשר נפצעה בתאונת חתירה בירקון לפני כארבע שנים. "אני שמחה ומודה מאוד על התמיכה ועל האמון שבית ההשקעות אלטשולר שחם בחר להעניק לי", אמרה פיינגולד, "התמיכה בספורטאים, גם בשעתם הקשה, מעידה על הבנה והערכה למאמצים ולקשיים שאיתם צריכים ספורטאים להתמודד ומחזקת אותי מאוד במסע הארוך והקשה".

ברוריה ביגמן, מנהלת השיווק של הוועד האולימפי: "אנו פועלים בשני מסלולי גיוס חסויות ותרומות. האחד, לוועד האולימפי ולסגל האולימפי הבכיר של ישראל, והשני חברות עיסקיות ואנשים פרטיים שיתמכו ישירות בספורטאים ויסייעו להם בתמיכה כלכלית קבועה. זאת, כמובן בנוסף למעטפת הכלכלית שהוועד האולימפי מעניק להם על בסיס קבוע. אלשטולר שחם היא מהמובילות בתמיכה בספורט בישראל, בעיקר בנבחרות לאומיות וקבוצות. מגיעה להם כל הערכה והתודה על הירתמותם לתמיכה בספורטאים אולימפיים מצטיינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully