וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו נערך לעוד מפגש עם מוחמד סלאח

מאמן צ'לסי חושש מקשר באזל וצפוי לפתוח עם קשר אחורי נוסף (21:45). בינתיים ליברפול ולברקוזן מתעניינות במצרי בן ה-21

אימג'בנק GettyImages

במכבי תל אביב זוכרים לרעה את קשר פ.צ באזל מוחמד סלאח, ששיחק תפקיד חשוב בהדחה של הצהובים מליגת האלופות. אלא שגם לאוהדי צ'לסי אין זכרונות נעימים מהמצרי בן ה-21, שהצטיין ב-1:2 של אלופת שויץ בסטמפורד ברידג' במחזור הראשון בליגת האלופות. גם ז'וזה מוריניו זוכר אותו היטב ונראה שהערב (שלישי, 21:45) הוא יפנה לו תשומת לב מיוחדת כשצ'לסי תתארח בסט. יקוב פארק.

במשחק בלונדון מי שפתחו במרכז המגרש היו פרנק למפארד ומרקו ואן חינקל. מוריניו שיחק אז בשיטה של 4:2:3:1 - השיטה שהוא הנהיג בריאל מדריד, בשונה מה-4:5:1 הישן והמוצלח שלו בקדנציה הקודמת בצ'לסי. הפורטוגלי אמר בקיץ שצ'לסי הישנה שלו התבססה על ההגנה, אבל שכעת היא תציג כדורגל יותר התקפי ויצירתי. התוצאה באותו משחק נגד באזל הייתה שללא קשר אחורי קלאסי, הבלוז היו חשופים להתקפות המתפרצות של באזל בראשותו של סלאח המהיר, שכבש את השער הראשון של השוויצרים.

שחקן צ'לסי, פרנק למפארד, רודף אחרי שחקן פ.צ באזל, מוחמד סלאח. Michael Regan, GettyImages
עשה לצ'לסי הרבה מאוד צרות בסטמפורד ברידג'. סלאח לפני למפארד/GettyImages, Michael Regan

מאז מוריניו העלה הרכבים שונים ושילב בין שתי הטקטיקות הללו. במשחקים קלים יותר ויתר על קשר אחורי ובאלו מהם חשש, שילב בדרך כלל את ג'ון אובי מיקל. צ'לסי נמצאת בעמדה מצוינת לעלייה לשמינית גמר ליגת האלופות ונקודה תספיק לה, אבל המאמן הפורטוגלי לא רוצה להיות מופתע שוב ונראה שהערב החשש שלו מהמהירות של סלאח תגרום לכך שהוא שוב ירכיב קשר שיוכל לסייע למגנים של צ'לסי במאבקים עם המצרי התזזיתי.

ב"לאקיפ" הצרפתי אף הקדישו לו אייטם מחמיא שבו נכתב בין היתר ש"שחקני ואוהדי צ'לסי בוודאי לא שכחו את השם מוחמד סלאח". בנוסף הזכירו שם את ההצגה שלו נגד טוטנהאם ברבע גמר הליגה האירופית באפריל 2013, זו שאחריה נשיא פ.צ באזל, ברנרד האוסלר אמר ש"אני יכול להוסיף עוד ספרה למחיר שלו".

האוסלר מודע לכך שהוא לא יצליח להחזיק את הכוכב המצרי עוד זמן רב בבאזל ונראה שבקיץ סלאח יימצא את עצמו בקבוצה חדשה, כשלפחות 10 מיליון יורו יעשו את דרכם לחשבון הבנק של השוויצרים. לאחרונה הוזכרו באייר לברקוזן וליברפול כשתי קבוצות שמאוד מתעניינות בסאלח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. GettyImages
תיקו יספיק בשביל העפלה לשמינית הגמר. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully