וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי תציע 15 מיליון ליש"ט על בגוביץ'

שוער סטוק על הכוונת של פלגריני. הארט אמור לעשות את הדרך ההפוכה. דיווח בספרד: קסיאס עשוי לעבור לסיטי ביולי

מנצ'סטר סיטי תוכל מחר (רביעי) להבטיח את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות במידה ולא תפסיד בבית לויקטוריה פלזן הצ'כית, ובינתיים באנגליה מדווחים כי בקבוצה מתכננים שינוי בשער לקראת ינואר. על פי ה"מירור" צפויה סיטי להגיש הצעה של 15 מיליון ליש"ט עבור שוער נבחרת בוסניה וסטוק סיטי אסמיר בגוביץ'. בנוסף סיטי מתכננת להציע לסטוק בהשאלה עד לסיום העונה את השוער ג'ו הארט.

שוער סטוק סיטי  אסמיר בגוביץ'. Julian Finney, GettyImages
עסקת הענק החדשה של סיטי? אסמיר בגוביץ'/GettyImages, Julian Finney

השוער האנגלי פתח את העונה בצורה רעה מאוד וספג 15 שערים ב-12 משחקים מה שגרם למאמן מנואל פלגריני לספסל אותו בששת המשחקים האחרונים ולהציב בין הקורות את השוער הרומני קוסטל פנטילימון שספג רק שלושה שערים בשישה משחקים. המטרה של המאמן הספרדי היא לצרף שוער שיכול לשחק בליגת האלופות כבר העונה, לאחר שעל פי גורמים שונים שמצוטטים באנגליה אינו סומך על הרומני ברמות הגבוהות.

בגוביץ' בן ה-26 הגיע לאנגליה בגיל 16 ושיחק במחלקות הנוער של פורטסמות'. אחרי שרשם רק 11 משחקים בחמש שנים במדי הקבוצה מדרום אנגליה והושאל למספר קבוצות חתם בסטוק סיטי תמורת 3.25 מיליון ליש"ט. בשלוש שנים בקבוצה הוא רשם 105 משחקים ואף כבש שער בלתי נשכח במהלך העונה הנוכחית. ברמה הבינלאומית הוא שיחק 27 משחקים במדי נבחרת בוסניה, שהעפילה הקיץ לראשונה בתולדותיה למונדיאל, לאחר שבגילאים הצעירים שיחק דווקא בנבחרת קנדה.

לעומת הדיווח באנגליה, מדווחים בספרד כי במידה ואיקר קסיאס לא יזכה להזדמנות בריאל מדריד עד לסיום העונה, פלגריני ינסה לצרפו ביולי. לטענת "אס" הספרדי השוער לא יבקש לעזוב עד לסיום העונה, אך אם יבין לאחר המונדיאל בברזיל שמעמדו עדיין לא בטוח במדריד, הוא ירצה לעזוב לפריימרליג.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. GettyImages
אם יגיע לאנגליה, זה יהיה רק בינואר. איקר קסיאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully