וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא עם תיקו שלישי רצוף, הפעם 0:0 מול קליארי

הג'אלורוסי החמיצו פעם אחר פעם מול אברמוב המצוין, סגרו עוד משחק ללא ניצחון והשאירו את יובנטוס בפסגה. גרסיה הורחק

משהו חורק במכונה של רומא. אחרי שפתחה בסערה את הליגה האיטלקית עם שיא של 10 ניצחונות רצופים, הקבוצה של רודי גרסיה נעצרה עם שתי תוצאות תיקו, אליהן הוסיפה אחת נוספת הערב (שני) עם 0:0 מתסכל במיוחד בבית מול קליארי מהתחתית. התוצאה הזו השאירה את יובנטוס במקום הראשון אחרי 13 מחזורים, עם 34 נקודות לעומת 33 של רומא.

ז'רביניו (מימין), ניקולאס בורדיסו לאחר החמצה של רומא. רויטרס
שלל החמצות. ז'רביניו תופס את הראש, ניקולאס בורדיסו המום/רויטרס

הקבוצה מסרדיניה, שניצחה 2:4 באולימפיקו בעונה שעברה, צברה רק שתי נקודות חוץ העונה, אבל הציגה את אקס רומא דניאלה קונטי, בנו של ברונו האגדי, שקיווה להמשיך את מסורת השערים שלו מול הג'אלורוסי. רומא, עדיין ללא פרנצ'סקו טוטי אבל עם ז'רביניו, שלטה לחלוטין במחצית הראשונה והרבתה לבזבז מצבים. השוער הסרבי ולאדה אברמוב עמד בדרכם של קוויון סטרוטמן, מייקון וז'רביניו, שגם נגח לקורה מקרוב בדקה ה-41. מנגד, ויקטור איברבו סחט הצלה יפה ממורגן דה סנקטיס בהזדמנות נדירה של האורחים.

הלחץ של רומא גבר במחצית השנייה עם פספוסים של מהדי בנעטיה ומייקון, כשגם העצבים על הספסל עלו והמאמן הצרפתי גרסיה הורחק בדקה ה-72. האורחים כמעט גנבו ניצחון בדקה ה-88, אך דה סנקטיס, שספג רק שלושה שערים העונה, הדף את הבעיטה של סבסטיאן אריקסון. מן העבר השני, אברמוב חתם משחק מושלם מבחינתו עם הצלה אדירה בתוספת הזמן אחרי נגיחה של ניקולאס בורדיסו. רומא עם תיקו שלישי וסוגרת עונה שלישית ללא ניצחון ביתי על קליארי העיקשת.

שחקני קליארי מברכים את השוער ולאדה אברמוב (שני מימין). רויטרס
גיבור הערב. שחקני קליארי מברכים את השוער ולאדה אברמוב/רויטרס
דניאלה דה רוסי שחקן רומא לפני ויקטור איברבו שחקן קליארי. Paolo Bruno, GettyImages
כבר לא במקום הראשון. דניאלה דה רוסי לפני ויקטור איברבו/GettyImages, Paolo Bruno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully