וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס עלתה לפסגה עם 0:2 בליבורנו

יורנטה (63) וטבס (75) סידרו ניצחון חמישי רצוף לאלופה. תיקו דרמטי בין סמפדוריה של מיכאילוביץ' ללאציו, תיקו לאינטר

אחרי ההתלהבות הגדולה מפתיחת העונה הפנטסטית של רומא, מבט על פסגת הליגה האיטלקית מגלה שאת המקום הראשון מאיישת שוב יובנטוס. האלופה ניצחה הערב (ראשון) 0:2 בליבורנו ועקפה את רומא, שתוכל לשוב לפסגה אם תנצח מחר את קליארי. פיורנטינה איבדה גובה עם הפסד 1:0 לאודינזה, סינישה מיכאילוביץ' רשם בכורה סמלית ומרגשת כמאמן סמפדוריה ואיבד נקודות עם 1:1 דרמטי מול לאציו. אינטר סיימה ב-1:1 בבולוניה, ניצחונות לטורינו וססואולו.

צפו: המשבר של מילאן נמשך, האוהדים התפרעו

פרננדו יורנטה שחקן יובנטוס חוגג. AP
לעבר המקום הראשון. פרננדו יורנטה/AP

ליבורנו - יובנטוס 2:0

אלופת איטליה עלתה זמנית לפסגת הליגה והעבירה את הלחץ לרומא שתארח ביום שני את קליארי. זה לא היה קל עבור יובנטוס, שלפני שלוש שנים סיימה ב-1:1 במגרשה של ליבורנו וגם הפעם נדרשה להזיע, עד שפרננדו יורנטה שבר את הקרח בדקה ה-63 כשהמשיך מהאוויר את המסירה של פול פוגבה והרגיע אחרי מחצית ראשונה מתסכלת. קרלוס טבס הדביק כדור לקורה בדקה ה-67, ושמונה דקות לאחר מכן בעט פנימה את השביעי שלו בליגה אחרי הכנה נהדרת של יורנטה. יובה עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות.

קרלוס טבס שחקן יובנטוס. AP
קודם קורה, אחר כך שער. קרלוס טבס/AP

בולוניה - אינטר 1:1

הנראזורי האריכו את רצף אי ההפסדים שלהם בחוץ לשמונה משחקים, אבל יכולים לחוש מאוכזבים על איבוד הנקודות שמשאיר אותם במקום הרביעי ובמרחק שמונה נקודות מיובנטוס המוליכה. בולוניה, שניצחה את אינטר בסן סירו בעונה שעברה אך לא גברה עליה בבית מאז פברואר 2002, השיגה יתרון בדקה ה-12 מרגלי פנאיוטיס קונה היווני, אחרי מסירה טובה של ג'ונתן כריסטלדו. אינטר חיפשה את השוויון, אבל רודריגו פלאסיו נגח החוצה, ספיר טיידר החמיץ מקרוב מול קבוצתו הקודמת ופרדי גוארין שלח כדור חופשי למשקוף בתוספת הזמן של המחצית. לאחר ההפסקה כבר מצאה האורחת את הרשת, כשג'ונתן הברזילאי נכנס לרחבה מצד ימין ובעט כדור שפגע בפרדריק סורנסן וחדר פנימה בדקה ה-51. גוארין פספס הזדמנות להשלים מהפך ובתוספת הזמן אינטר נותרה מתוסכלת עם וולה של חואן ז'סוס למשקוף. בולוניה רק נקודה מעל הקו האדום.

פנאיוטיס קונה שחקן בולוניה (משמאל) עם ג'ונתן כריסטלדו. AP
היתרון לא החזיק מעמד. פנאיוטיס קונטה, משמאל, עם ג'ונתן כריסטלדו/AP

סמפדוריה - לאציו 1:1

איזו בכורה דרמטית לסינישה מיכאילוביץ'. המאמן הסרבי ערך את הופעתו הראשונה כמאמן סמפדוריה דווקא מול קבוצה נוספת בה כיכב בעבר ועימה אף זכה באליפות, לאציו. למרות הרחקתו של ננאד קרסטיצ'יץ' בדקה ה-46 בעקבות פגיעה קשה בכריסטיאן לדסמה, סמפדוריה ידעה להשיג יתרון עם שער בכורה בסרייה A של המחליף רוברטו סוריאנו שנגח מקרוב בדקה ה-67 וקיוותה לקטוע רצף של שלושה הפסדים, אך לאציו איזנה עמוק בתוספת הזמן משער של לוריק צאנה האלבני, שהיתל במגן ובעט שטוח לפינה הקרובה ברגל ימין. מיכאילוביץ' נותר רק עם נקודה.

סינישה מיכאלוביץ' מאמן סמפדוריה. AP
בכורה דרמטית. סינישה מיכאלוביץ'/AP

אודינזה - פיורנטינה 0:1

פנטזיות האליפות של פיורנטינה ספגו מהלומה בפריולי, שם אודינזה השיגה ניצחון על קבוצת צמרת אחרי ההפסדים הביתיים לרומא ואינטר. הוויולה ניצחו רק פעם אחת במשחק ליגה באודינה בעשור האחרון, והפעם נכנעו לשער של הבלם הצרפתי תומא הורטו, שדחק מקרוב בדקה ה-34 אחרי כדור קרן ונגיחה לאחור של רוברטו פריירה. פיורנטינה במקום החמישי, מרחק 10 נקודות מהפסגה.

טורינו - קטאניה 1:4
לטורינו: צ'ירו אימובילה (10), עומאר אל כדורי (34 ו-61), אמיליאנו מורטי (59). לקטאניה: סבסטיאן לטו (50)

ססואולו - אטאלנטה 0:2
לססואולו: סימונה זאזה (64), דומניקו ברארדי (67)

תומא הורטו שחקן אודינזה חוגג. AP
הוריד את פיורנטינה לקרקע. תומא הורטו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully