וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "מכבי חיפה תימדד ברצף הניצחונות שלה"

26.11.2013 / 20:30

הירוקים נמצאים בהולנד ומתכוננים למשחק מול אלקמאר בליגה האירופית, המאמן דירבן את שחקניו. משומר: "אפשר לנצח"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה נחתה היום (שלישי) בהולנד לקראת המשחק הלפני אחרון שייערך מחרתיים מול אלקמאר, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. חיפה ערכה אימון אחד ומחר תקיים את מסיבת העיתונאים הרשמית ואת האימון המסכם לקראת המשחק. המגן אייל משומר, שחזר מפציעה ורשם משחק נהדר מול הפועל תל אביב, דיבר על ההזדמנות האחרונה של מכבי חיפה לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא.

"יש לנו סיכוי לנצח באלקמאר, יש לנו קבוצה טובה והוכחנו בבית שהיינו עדיפים עליהם, אך היה לנו קצת חוסר מזל", אמר המגן. "המטרה היא לבוא ולתת שם הכול כדי לנצח. אף משחק לא פשוט, זו אירופה, מעמד שונה ורמת המחויבות שונה. ניתן את הכול ואני מקווה שנעשה משחק טוב. אנחנו באים עם אמונה גדולה, אנחנו רק רוצים לנצח ורק אז נחשוב על ההמשך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"יש סיכוי לנצח באלקמאר". אייל משומר עם רובן ראיוס/מערכת וואלה, צילום מסך

המאמן אריק בנאדו ערך אסיפה לשחקניו לאחרי אימון הערב ואמר להם: "עשינו ניצחון יפה מאוד נגד קבוצה חזקה במגרש קשה כמו בלומפילד. אבל הקבוצה שלנו נמדדת ברצף ניצחונות וזה מתחיל כבר מיום חמישי ויימשך למשחק הליגה מהפועל עכו. בואו ננצח".

כ-2500 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק הקרוב, לאחר שכל הכרטיסים למשחק אשר הוקצו על ידי הקבוצה ההולנדית ויועדו לאוהדי מכבי חיפה, אזלו כבר לפני כחודש וחצי. לאור הביקוש הרב לכרטיסים, ביקש מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, השוהה בהולנד, הקצאה נוספת של כרטיסים לטובת אוהדי מכבי חיפה, אך ראשי אלקמאר סירבו בטענה שנמכרו כרטיסים לכל היציעים באצטדיון ולכן לא ניתן להקצות כרטיסים נוספים עבור אוהדי מכבי חיפה. רבים מהאוהדים שילבו בחבילה את משחק ליגת האלופות שייערך הערב בין אייאקס לברצלונה.

הקבוצה של אריק בנאדו ממוקמת אחרונה בטבלה, כששחטיור קרגנדי הקזחית, גם היא עם שתי נקודות במאזנה, מקדימה אותה בהפרש שערים בלבד. הסיכוי של חיפה להעפיל לשלב הבא הוא כמעט אפסי: היא זקוקה לשני ניצחונות בשני המשחקים האחרונים שנותרו לה, כולל מעידה של ההולנדים במשחק האחרון מול פאוק, וגם לשפר את מאזן השערים שלה.

אם היוונים יפסידו לשחטיור, במקרה שתנצח את שני המשחקים חיפה תוכל להסתמך על הכרעה במשחק האחרון בין ההולנדים ליוונים. על השאלה האם הוא מאמין שהקבוצה עדיין מסוגלת להעפיל לשלב הבא, ענה משומר: "תיאורטית יש לנו סיכוי. צריך להאמין עד הסוף. זה מה שנעשה". משומר נשאל גם על המשחק מול הפועל תל אביב. "לא חשבתי שנכבוש רביעייה, אבל באנו לנצח את המשחק. באנו מחויבים למועדון ולאריק בנאדו. אחרי הגול הראשון רק חשבנו איך לחזור".

התקשורת השבדית מדווחת, כצפוי, שעסקת טוביאס היסן רחוקה מלהיות סגורה. כפי שכבר פורסם, הנשיא יעקב שחר אינו מעוניין לשלם דמי העברה גבוהים עבור שחקן שבעוד כארבעה חודשים יהיה בן 32. "השוק השבדי פתוח, אבל נבדוק שחקנים גם במקומות אחרים שבהם ניתן לראות שחקנים פעילים", אמרו במועדון. הקשר יוסי בניון עדיין לא חתם בק.פ.ר ובחיפה ימתינו עד הרגע האחרון למרות ההערכה של בכירי המועדון לפיה הוא יחתום בקבוצה האנגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully