וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דרק רוז גמר את העונה, קובי בריאנט האריך חוזה

הרכז של שיקגו נותח ולא ישוב עוד ב-2013/14. כוכב הלייקרס חתם לשנתיים נוספות תמורת 48 מיליון דולר וישלים 20 שנה במועדון - הישג שאף שחקן אחר בתולדות ה-NBA לא יכול להתגאות בו

חובבי הכדורסל האמריקאי קיבלו הערב (שני) את החדשות שממש, אבל ממש לא רצו לשמוע: דרק רוז לא ישוב לשחק כדורסל בעונת 2013/14, ועכשיו זה רשמי. לאחר הפציעה במשחק מול פורטלנד עמדו בפני הרכז הנפלא של שיקגו שתי אופציות - להוציא חלק מהמיניסקוס הקרוע, ובמקרה כזה החזרה היתה יכולה להיות תוך מספר שבועות, או לחברו מחדש, אפשרות פחות מסוכנת לטווח הארוך, אך כזו שכוללת תקופת החלמה בת ארבעה-שישה חודשים.

הכל על הפציעה שקרעה את לב אוהדי ה-NBA

קניה ווסט: "דרק רוז עשוי מזכוכית"

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. רויטרס
כואב הלב. רוז/רויטרס

היום בחר רוז באופציה השניה, נותח בברכו הימנית, ולא ישוב לשחק עוד העונה. המשמעות: הבולס ייאלצו לעבור עונה נוספת ללא ה-MVP שלהם, שבשלוש עונות ישחק, במצטבר, חמישים משחקים בלבד.

"דיברתי איתו הרבה אתמול בלילה", אמר מאמן הבולס טום תיבודו. "הוא במצב רוח טוב, עד כמה שאפשר להיות בנסיבות הללו. הוא כבר חושב על ההתאוששות, כמו דרק - מודאג לגבי הקבוצה, החברים שלו לקבוצה. אסור לנו לרחם על עצמנו. אנחנו שיקגו בולס. יש לנו מטרה אחרת, וזה לנצח. אני מאמין שיש לנו את חומר השחקנים בחדר ההלבשה כדי לעשות את זה. כמובן שיש אכזבה עבור דרק בגלל סוג האדם עליו אנחנו מדברים. הוא חבר נפלא לקבוצה ושחקן מצוין, אבל זה חלק מה-NBA".

מאמן שיקגו בולס טום ת'יבודו (ימין). David Zalubowski, AP
לא מאבד תקווה. תיבודו/AP, David Zalubowski

ומחדשות רעות לאוהדי שיקגו, לחדשות טובות לאוהדי הלייקרס: קובי בריאנט האריך את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות. הסופרסטאר שעדיין לא שיחק העונה ישלים, בכך, עשרים עונות באותה קבוצה, ויהפוך לשחקן הראשון בתולדות הליגה שמציין הישג שכזה (עד כה, ג'ון סטוקטון החזיק בשיא עם 19 עונות ביוטה).

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. Danny Moloshok, AP
אכן, גדול. קובי בריאנט/AP, Danny Moloshok

"זהו יום מאוד משמח לאוהדי הלייקרס והמועדון", אמר הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'ק. "אמרנו לכל אורך הדרך שהמטרה והתקווה שלנו היא שקובי יסיים את הקריירה כלייקר, וזה אמור להבטיח זאת. לשחק 20 שנה ב-NBA, ולעשות את זה באותה קבוצה, זה חסר תקדים, והישג גדול. הכי חשוב, זה מבטיח לנו שאחד השחקנים הכי טובים יישאר לייקר, ויביא לנו את היכולת המצוינת שלו גם בעתיד".

בחוזהו המקורי, שאמור היה להסתיים בקיץ הקרוב, נותרה שנה אחת בה יקבל קובי 30.4 מיליון דולר - הגבוה ביותר ב-NBA בהפרש ניכר. על פי דיווחים בארצות הברית, בשנתיים הבאות ישלשל לכיסו 48.5 מיליון דולר, ורק נזכיר - לפני שלושה חודשים הוא חגג יום הולדת 35.

את התמונה הזו צייץ קובי בחשבון הטוויטר שלו אחרי החתימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully