וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "רב"ש מלחיץ, אין לנו מנהיג על המגרש"

תחושות קשות בהפועל ת"א אחרי ההפסד הכואב למכבי חיפה. שחקנים ביקרו את המאמן שנזף בהם: "הוא פחד מהמשחק, השיטה שלו לא עובדת". הוסיפו: "יש לנו סף שבירה נמוך שלא מתאים לקבוצה שרוצה להיות בצמרת"

one

ההפסד הצורב 4:2 למכבי חיפה אמש (ראשון) בבלומפילד לא רק שהותיר את שחקני ואנשי הפועל תל אביב בתחושות קשות, אלא אולי גרם לקרע ראשון בין שחקני הקבוצה למאמן רן בן שמעון. שחקנים העידו אתמול כי לכל אורכו המאמן היה לחוץ מהרגיל ושפעמיים הוא גער בהם בצורה קשה; בהפסקת המשחק צעק בן שמעון על ליאור לוי בעקבות הסגירה הלקויה של אייל משומר במהלך ספיגת השער הראשון ואילו בסיום צעק על השחקנים: "כולכם בזיון".

אחרי המשחק חלק מהשחקנים ביקרו את המאמן: "רן פשוט פחד מהמשחק הזה ובגלל זה שינה את המערך וזה שידר לחץ לכולם", אמר אחד מהם אחרי המשחק. השחקנים הסבירו שהמערך איתו פתחה הקבוצה: עם לוקאס סאשה, בריאן חרסיסיץ' ורועי גורדנה במרכז המגרש, "תוקע את המשחק ואת השטף" ואחד מהם אמר: "לורמוט כבר לא היה אוויר בדקה 70 כי הוא צריך להיות בכל חלקי המגרש. רן גומר אותו ככה".

הביקורות על המאמן נמשכו: "אין משחק אגפים, כולם מגיעים למרכז, החלוצים נתקעים באמצע, זה יוצר פקק ואין ריווח במשחק. אי אפשר לתכנן משחק אגפים רק עם מגנים ובכלל - השיטה הזו לא עובדת והגיע הזמן שרן יבין את זה". יש לציין שהפועל תל אביב שיחקה העונה בליגה שבעה משחקים עם מערך זהה לאתמול. היא הפסידה בשלושה (מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים) ניצחה בשניים (מכבי פתח תקווה, הפועל חיפה) וסיימה בתיקו בשניים בבלומפילד (הפועל רעננה ובני סכנין).

הביקורות של השחקנים על בן שמעון לא נבעו רק מהמערך, אלא גם מההתנהלות שלו: "הלחץ והעצבים שהוא משדר מהספסל לא תורמים כלום. הוא מלחיץ את כולם עוד יותר", אמר שחקן נוסף. הטענה הזו לא נשמעת בפעם הראשונה בהפועל העונה, אך אתמול קיבלה משמעות נוספת שכן השחקנים מעידים שבמחצית השנייה הם איבדו את הביטחון.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תחת ביקורת. בן שמעון/ברני ארדוב

הביקורות שנשמעו בקבוצה לא היו רק כלפי המאמן. שחקנים גם לקחו אחריות על מצב הקבוצה ואמרו: "פשוט נשברנו אחרי גול אחד ואסור שזה יקרה באף קבוצה", אמר אחד מהם. "אין לזה הסבר. שחקנים אבדו ביטחון ויש לנו סף שבירה נמוך שלא מתאים לקבוצה שרוצה להיות בצמרת. גם אין לנו מנהיג על המגרש, כולם נעשים אילמים אחרי השערים שאנחנו מקבלים ואף אחד לא צועק ומכוון על המגרש. חסר לנו שחקן כמו יניב קטן שייקח אחריות".

בצד האדום נרשמה אכזבה גם משני כוכבי הקבוצה גילי ורמוט ואיתי שכטר. כמו כן, הקפטן שי אבוטבול מאוד מאוכזב ממעמדו בקבוצה ובשיחות סגורות תהה לא פעם על הושבתו על הספסל. אבוטבול ששותף כ-21 דקות אמש, אמר בסיום: " לא שיחקנו טוב ברוב חלקי המשחק ואנחנו צריכים לחשוב איך לשכוח את המשחק הזה כמה שיותר מהר. אין לי הסבר למה שקרה היום. חוץ מלהתנצל בפני האוהדים אין לי שום דבר מה לומר, אני מקווה שנדע לפצות אותם בעתיד. אני לא יודע מי דיבר על אליפות עד היום. יש לנו הרבה במה להשתפר עד שנוכל בכלל לדבר בכיוון הזה. מבחינה מקצועית אני חושב שהקבוצה עשתה שיפור מהעונה שעברה, אבל רק בסוף העונה נוכל לסכם אם עמדנו במטרות או לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
"חסר לנו שחקן כמו יניב קטן שייקח אחריות". שחקני הפועל תל אביב אמש/ברני ארדוב

בן שמעון נראה מאוד עצבני בסיום המשחק. אחרי שהוא נרגע מעט, הוא התפנה לשאלות העיתונאים ושם דווקא ניסה לשמור על כבוד שחקניו. "צריך להירגע, לשתות מים קרים ולהסיק מסקנות אישיות וקבוצתיות אחרי משחק כזה", אמר המאמן שדחה את הביקורת על המערך שאיתו בחר לעלות, "אני בוחר את השחקנים שמגיע להם לשחק לדעתי. זו אחריות משותפת של כולנו, בסך הכול ההצלחה של הקבוצה חשובה לכולנו. הדבר הכי נמוך אחרי משחק כזה, זה להתחיל לדבר על שחקנים באופן אינדיבידואלי. כל מה שיש להגיד להם - אני אגיד להם בפנים כי אני מכבד אותם כבני אדם ".

בן שמעון גם סיכם את עשרת מחזורי הליגה הראשונים שלו בקבוצה: "ציפתי שנראה הרבה יותר טוב אחרי ושנהיה עם הרבה יותר נקודות. אם אפשר לסכם את זה עד עכשיו, זו אכזבה. אני אשתדל להרים את הקבוצה ושנראה הרבה יותר טוב. יש חוסר יציבות ואני לא בורח מזה. אני עדיין מחפש את הפתרונות. יש חוסר הצלחה זמני בהפועל תל אביב, אבל בתוך תוכי אני מאמין שבטווח הארוך אנחנו נראה הרבה יותר טוב".

לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת (18:45), בהפועל מעריכים שבן שמעון יערוך שינויים בהרכב הקבוצה. מלבד חזרתו של יורחן קולין למרכז ההגנה על חשבונו של זאב חיימוביץ', בקבוצה מאמינים שהמאמן ישקול להחזיר את דני עמוס לעמדת השוער הראשון ואילו לוקאס סאשה כנראה ישוב לספסל, כישראל זגורי או אחד משחקני הקישור הצעירים יקבלו את המקום בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully