וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה: "אין לי מושג מה לא עובד לנו בחוץ"

24.11.2013 / 14:39

אחרי התבוסה לרעננה, במ.ס. אשדוד מחפשים תשובה להבדלים בין משחקי הבית לחוץ. הקשר שהורחק: "לא ציפיתי לצהוב שני"

one

מ.ס. אשדוד ספגה אמש (שבת) את הפסדה הגבוה ביותר העונה (מלבד ההפסד הטכני לבני סכנין) לאחר שהובסה בחוץ 3:0 על ידי הפועל רעננה שאט אט תוקעת יתד בחלק העליון. זה היה משחק חוץ נוסף שבו הקבוצה לא מצליחה לנצח ואפילו לא לצבור נקודה. ההפסד לרעננה היה ההפסד הרביעי העונה של אשדוד מחוץ לביתה ונכון לעכשיו אשדוד קרובה לתחתית הטבלה מאשר לחלק העליון בו היא שואפת להיות בסיום העונה.

גדי קינדה מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
לקח קשה את ההרחקה. גדי קינדה/מגד גוזני

בשבועיים הקרובים תשחק הקבוצה נגד בית"ר ירושלים בבית ולאחר מכן תתארח בבלומפילד אצל הפועל תל אביב, כאשר במועדון אמרו היום כי צמד המשחקים האלה עשויים להראות את הכיוון להמשך העונה. בצוות המקצועי מחפשים אחרי שחקני התקפה לקראת חלון ההעברות של ינואר, כאשר המטרה היא לצרף חלוץ נוסף לצידו של ירו בלו, או קשר התקפי עושה משחק.

השחקנים של ניר קלינגר נאלצו לשחק ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-72, לאחר שגדי קינדה הצעיר הורחק בצהוב שני ואדום. קינדה נראה מתוסכל ביותר בסיום המשחק וניכר עליו שלקח קשה מאוד את ההרחקה. "זה באמת היה מאוד מאכזב", סיפר קינדה בסיום המשחק. "ממש לא ציפיתי שהשופט יוציא לי צהוב שני על עבירה כזאת, אבל אין מה לעשות".

הקשר הצעיר נשאל על הבדלי היכולת של קבוצתו בבית ובחוץ והתקשה להסביר את העניין: "אין לי מושג מה לא עובד לנו במשחקי חוץ. לא פתחנו טוב את המשחק, נכנסנו בהמשך קצת יותר לעניינים ואחר כך קיבלנו שוב גולים שאסור לנו לקבל אותם והיה לנו כבר קשה לחזור".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully