וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רעננה הביסה 0:3 את מ.ס אשדוד

אאודיס, ממאדו צ'אם ונווקאמה כבשו לעולה החדשה שהעפילה למקום השלישי ושמרה על שער נקי משחק רביעי רצוף. גדי קינדה הורחק אצל אשדוד, שעדיין לא ניצחה בחוץ העונה

one

הפועל רעננה נמצאת הרחק מאור הזרקורים ומתשומת הלב התקשורתית אבל הערב (שבת) גברה הקבוצה של מנחם קורצקי 0:3 על מ.ס אשדוד, שמרה על שער נקי משחק רביעי רצוף והעפילה עד המקום השלישי המכובד.

אשדוד, שהגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון ביתי על הפועל חיפה, החזיקה מעמד עד הדקה ה-45 שבה הצליח אאודיס להעלות את רעננה ליתרון עם שער די ביזארי בבעיטה חופשית מרחוק שהטעתה את מרציאנו וחדרה פנימה. בדקה ה-55 הכפיל ממאדו צ'אם את היתרון של המארחים. האשדודים ניסו להגיב אבל גדי קינדה הורחק בדקה ה-72 אחרי צהוב שני מיותר ואנתוני נווקאמה ניצל זאת כדי לכבוש את השלישי חמש דקות לסיום ולהעניק עוד ניצחון מרשים מאוד לקבוצתו.

שחקני הפועל רעננה חוגגים. ברני ארדוב
ההפתעה הנעימה של הליגה. שחקני רעננה חוגגים/ברני ארדוב

העולה החדשה ראויה לכל השבחים על פתיחת העונה הנהדרת שלה ועד כה בעשרה מחזורים היא הפסידה פעם אחת בלבד, הישג שבו יכולות להתגאות רק שתי המוליכות - מכבי תל אביב והפועל באר שבע. אשדוד מנגד, ממשיכה עם חוסר היציבות שלה ולעומת מאזן ביתי מעולה, הקבוצה של ניר קלינגר השיגה שתי נקודות בלבד ואפס ניצחונות מחוץ לאצטדיונה. האוהדים המעטים של אשדוד שהגיעו למשחק הזה זעמו בסיום המשחק על קלינגר ודרשו ממנו להתפטר. במחזור הבא תארח אשדוד את בית"ר ירושלים ותקווה לחזור למסלול הניצחונות. רעננה תצא למפגש צמרת של ממש בבלומפילד מול מכבי תל אביב האלופה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מהלך המשחק

דקה 1: אורן סימניאן הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-300 אוהדים בלבד באצטדיון היפה והחדש בנתניה.

דקה 12: מצב ראשון למארחים. אאודיס הרים כדור לרחבה, נווקאמה הגיע ראשון לכדור ונגח משמונה מטרים מחוץ למסגרת.

דקה 23: אשדוד פתחה את המשחק בהססנות אך הגיעה למצב טוב כשבעיטה חופשית של סולארי מצד שמאל חלפה סמוך לקורה השמאלית של גל ניר.

דקה 40: מצב טוב לאשדוד. גדי קינדה חתך מאגף שמאל לכיוון המרכז ומ-18 מטרים בעט חזק למרכז השער אבל גל ניר הדף את הסכנה.

דקה 45: גול! רעננה עלתה ליתרון מוצדק בזכות שער די ביזארי של אאודיס, שהרים כדור חופשי מחוץ לרחבה. הכדור קיפץ לפני שער אשדוד, הטעה את מרציאנו וחדר לרשת. 0:1 לרעננה.

גל ניר שוער רמת השרון. ברני ארדוב
משחק רביעי רצוף ללא ספיגה. גל ניר/ברני ארדוב

דקה 49: האורחים ניסו להשוות והגיעו למצב טוב בפתיחת המחצית השנייה. דויד סולארי הרים כדור קרן מצד שמאל, מרציאנו פספס את הכדור ויאיא פטי נגח מתשעה מטרים מעל השער.

דקה 55: גול! רעננה הכפילה את היתרון. אסי בלדוט פרץ מצד שמאל, חתך לכיוון המרכז והכניס כדור לרחבה לממאדו צ'אם שבעט מקרוב לפינה השמאלית ופנימה. 0:2 לרעננה.

דקה 70: אשדוד ניסה להגיב והגיעה למצב לא רע כשגדי קינדה הכניס כדור לתוך הרחבה. ירו בלו הגיע ראשון והסתובב יפה על גל ניר אבל בעט רע החוצה.

דקה 72: צהוב שני ואדום לגדי קינדה. הקשר שקיבל רק 12 דקות לפני כן צהוב, ביצע עבירה גסה על תמיר כהן והורחק. אשדוד נותרת בעשרה שחקנים.

דקה 84: גול! ההצגה של רעננה נמשכה עם שער שלישי של נווקאמה. החלוץ המצוין ניצל הרחקה גרועה של שי מימון בלם אשדוד, השתלט על הכדור, חדר לרחבה ובעט מעשרה מטרים לרשת. 0:3 מרשים למארחים.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
ראוי לכל השבחים. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

הפועל רעננה: גל ניר, גיא ליפקה, לואי טהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, בן בנימין, תמיר כהן, אסי בלדוט (בן מלכה, 82), אאודיס (יוגב לרמן, 71), אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם (שניר שוקר, 85).

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, שי מימון, יאיא פטי, ישראל ראש (עופר ורטה, 52), ג'ואון אושאניווה, אלכסנדר דוידוב, רועי בקל, בנצי מושל (תימור אביטן, 76), גדי קינדה, דויד סולארי (גיא צרפתי, 60), ירו בלו.

שחקן מ.ס אשדוד, ירו בלו. מגד גוזני
חזר מהרחקה אבל לא עזר. בלו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully