וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "היו לי כמה הצעות, אך אני חולם לפרוש בברצלונה"

הפרעוש לא מתכוון לעזוב בקרוב ("מחמיא, אך עמדתי לא השתנתה") ומגלה את מי הוא מעריץ ("אוזיל מבריק, מדהים")

אחרי שחגג את הזכייה בנעל הזהב עם האוהדים בקאמפ נואו, ליאונל מסי ממשיך בתהליך ההחלמה מהפציעה ממנה הוא סובל. הפרעוש מרבה להתראיין לכלי התקשורת לאחרונה, ובסוף השבוע הקרוב יתפרסם ב"טלגרף" ראיון מעמיק איתו, בו הוא מודה בין היתר על ההצעות שקיבל ודחה.

ניצחונות מוחצים לברצלונה, ריאל מדריד ואתלטיקו

רונאלדו מרגיע את הקהל, מרטינו מגן על השיטה

ליאונל מסי מנשק את הסמל של ברצלונה. GettyImages
לא מתכוון לעזוב בקרוב. מסי מנשק את הסמל של ברצלונה/GettyImages

"אני מרגיש כבוד גדול בכל פעם שהשם שלי מוזכר בהקשרים של קבוצות גדולות. נכון שהיו לי כמה הצעות לאחרונה, אבל אני לא שיניתי את העמדה שלי - ברצלונה מתאימה לי, החלום שלי הוא לבלות את שארית חיי בעיר, אפילו אם העונה הזאת קצת פחות טובה. אחרי חג המולד תגיע התקופה הקשה ביותר של העונה, אבל אני בטוח שנזכה לפחות בתואר אחד העונה". כזכור, "אל מונדו" הקטלאני דיווח בשבועות האחרונים על ההצעות מריאל, באיירן וצ'לסי, אותן מסי דחה בקיץ האחרון על הסף.

מסי אף הביע בראיון את חיבתו לפרמיירליג ודיבר על כמה שחקנים בהם הוא אוהב לצפות. "מסוט אוזיל מבריק, מדהים כמה שהוא יצירתי. גרמניה ייצרה הרבה שחקנים מעולים, והיא ממשיכה לייצר גם היום הרבה צעירים מוכשרים, אבל אוזיל מתעלה על כולם לדעתי".

מסי החמיא גם לרובין ואן פרסי: "הוא החלוץ השלם. יש לו את כל החבילה. יש לו גם כישרון ובאותו זמן גם את היכולת להבקיע המון שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully