וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רונאלדו מרגיע את הקהל, מרטינו מגן על השיטה

רונאלדו נפצע והוחלף ב-0:5 של ריאל מדריד ("רק מכה יבשה"), אנצ'לוטי מרוצה מאיסקו. מרטינו אחרי ה-0:4 של ברצלונה: "לא צריך 20 נגיעות בכדור בשביל כדורגל יפה"

אחרי פגרת הנבחרות חזרו אמש (שבת) בגדול הליגות הבכירות באירופה לפעילות. בספרד שוחק המחזור ה-14 בהשתתפותן של שלוש הגדולות שהשיגו ניצחונות חלקים ומוחצים. ברצלונה האלופה לא התקשתה בלי מסי ופירקה 0:4 את גרנאדה החלשה. ריאל מדריד הביסה 0:5 את אלמריה, אך הבלאנקוס התעסקו בעיקר בפציעה של כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הפורטוגלי הלוהט שכבש את הראשון אך הוחלף בדקה ה-55 בשל מתיחה בשריר. אתלטיקו מדריד נצמדה לקטלאנים בפסגה עם 0:7 קליל בבית על חטאפה בדרבי הקטן של מדריד במשחק שבו דייגו קוסטה מלך השערים שלה נכנס כמחליף וכבש שער מדהים במספרת בדקה ה-69.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
מסתדרים. בנזמה וריאל/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

ריאל מדריד: רונאלדו מרגיע את האוהדים

כאמור, דאגה רבה נרשמה בריאל אחרי הפציעה של רונאלדו, שנפגע אחרי תיקול של אלכסיס וידאל שחקנה של אלמריה ומיד ביקש מאנצ'לוטי להחליפו. עם זאת, מיד לאחר המשחק הזה התראיין רונאלדו לתקשורת הספרדית והרגיע את כולם: זו הייתה מכה יבשה, אין לי שום פגיעה רצינית. גם אנצ'לוטי מאמנו של רונאלדו אישר: "הפגיעה של רונאלדו אינה חמורה, הוא לא מרגיש כאבים". כמובן שגם אוהדי ריאל שמחים על הבשורה, אחרי שכבר ארגנו 45 אלף מסיכות של הכוכב הפורטוגלי, כאקט תמיכה לבחירה בו לתואר שחקן השנה בעולם.

עם זאת, המאמן קרלו אנצ'לוטי ראה את קבוצתו כובשת חמישייה מרשימה גם בלי כריסטיאנו, ואמר על ההתאמות שעשה בקישור, כולל ההיעדרות של סמי חדירה: "ירמאנדי ואיסקו שיחקו יחד טוב מאוד, הם הרגישו נוח אחד ליד השני... הדבר החשוב שנדע להתאים את עצמנו לכל שיטה, כי עם מודריץ' אולי נשחק בשיטה אחרת. אולי קסימרו יחליף את חדירה".

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה כובש בפנדל. David Ramos, GettyImages
הטוב מכולם. אינייסטה/GettyImages, David Ramos

ברצלונה: מי צריך את מסי?

אבל עם כל הכבוד לריאל מדריד, מי שמוליכה את הטבלה בבטחה היא ברצלונה, שמקדימה את הבלאנקוס בשש נקודות, ואתמול ניצחה 0:4 את גרנאדה בלי מסי, ואלדס וצ'אבי. עם זאת, חרארדו מרטינו נאלץ להגיב לביקורות על קבוצתו, שטוענות כי ברצלונה פחות אטרקטיבית מאשר בעבר.

"אנחנו יודעים שבנוסף לניצחון, שזה הדבר הכי חשוב, אנחנו מחויבים למשחק חיובי", אמר המאמן אחרי הניצחון, "ראיתי ברצלונה טובה, אבל אולי מה שאני מחשיב כדורגל יפה שונה ממה שנראה לכם. אני חושב שאתה יכול להיות יפה עם 20 נגיעות בכדור, ואתה יכול להיות יפה עם שלוש בלבד".

מרטינו יודע ש"אלה שחסרים הם שחקנים טובים, אבל גם אלה ששיחקו הם שחקנים טובים. לפחות חצי מהם התאמנו איתנו השבוע, כך שלא הייתה סיבה שלא נשחק טוב. אנחנו צריכים לפתור את הבעיות שלנו, לא להתלונן. עם הסגל הזה, לעולם לא אחפש תירוצים".

מאמן בארסה פירט, ואמר ש"ניימאר שיחק משחק מצוין, למרות שלא כבש, ויש לנו גם את ססק, אלכסיס, סרחי רוברטו... חשוב שיהיו שחקנים טובים בכל עמדה, ושיתאימו את עצמם. אינייסטה היה הטוב מכולם, וכשאתה רואה אתה מבין שהוא יכול לעשות הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully