וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

45 אלף אוהדי ריאל יחבשו מסיכות עם תמונת רונאלדו

האוהדים יביעו תמיכה בכוכב לקראת הבחירה בכדור הזהב במשחק נגד גלאטסראיי. ריברי: "גם רונאלדו ראוי לזכות בתואר"

בספרד ממשיכים להתעסק רק בנושא אחד: האם כריסטיאנו רונאלדו יקבל את כדור הזהב. אחרי השלושער הענק במדי פורטוגל באמצע השבוע במשחק הפלייאוף נגד שבדיה שהעלה את הפורטוגלים לגביע העולמי, אוהדי ריאל יזמו מפגן מחאה או אהדה, תלוי איך תרצו לראות את זה, כלפי הכוכב שלהם שלדעתם ראוי לזכות בתואר היוקרתי.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"כדורגלן נפלא". רונאלדו/רויטרס

אז מה הם מתכוונים לעשות? 45 אלף האוהדים שיגיעו באמצע השבוע למשחק ליגת האלופות מול גלאטסראיי ייתקלו במסיכות על המושבים שלהם שאותן הם יתבקשו להניח על פניהם. על המסיכות תהיה תמונה של CR7 עם הכיתוב: "כולנו כריסטיאנו". פרט לכך, צפויים אוהדים נוספים להציב שלטי תמיכה ברונאלדו. כזכור, פיפ"א החליה לפתוח את ההצבעה לתחרות מחדש עד ל-29 בנובמבר אחרי שהדדליין המקורי נקבע ל-15 בנובמבר. ההכרזה על שלושת הפיינליסטים תהיה ב-9 בדצמבר והטקס החגיגי בו יוצג המנצח ייערך ב-13 בינואר 2014.

ובינתיים מי שסיפק הצהרה תומכת במי שאמור לזכות בתואר כשהוא בעצמו אחד המועמדים הבולטים הוא פרנק ריברי, שאמר בראיון ל'קיקר': "כולנו יודעים שכריסטיאנו רונאלדו הוא כדורגלן נפלא. באופן טבעי, הוא ראוי לזכות בתואר. למרות זאת מדובר בהצבעה שמתייחסת לביצועים מכל השנה ולכן אני ראוי גם כן לתואר. אני בטוח שהאנשים יבצעו את הבחירה הנכונה, אני רגוע".

מי שתומך במועמדותו של ריברי ודואג להבהיר זאת הוא חריסטו סטויצ'קוב, שאמר בנושא: "באופן אישי אני מאמין שריברי יזכה. הייתה לו עונה נהדרת עם באיירן והוא עשה דברים לא ייאמנו, מה גם שהוא התמודד במוקדמות הגביע העולמי עם צרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully