וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "יש לנו ביטחון בעצמנו, ניצחנו בצדק"

23.11.2013 / 19:17

מכבי תל אביב נשמה לרווחה אחרי ה-1:3 מול הפועל חיפה, פאולו סוזה מכחיש לחץ בקבוצה: "דחפנו את החבר'ה". בן חיים: "מי שעובד קשה מצליח"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הרבה לחץ השתחרר היום (שבת) במכבי תל אביב, אחרי הניצחון 1:3 על הפועל חיפה. הצהובים הגיעו אחרי שני משחקים ללא ניצחון ולחץ קל, וכבר נקלעו לפיגור במחצית הראשונה, בניגוד למהלך המשחק, אבל האלופה כבשה שלושה שערים בדרך לניצחון, לפני המשחק ביום חמישי מול ניקוסיה, שבו מכבי תוכל להבטיח העפלה לשלב הבא בליגה האירופית.

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה לצד מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה. יוסי ציפקיס
מסתדרים גם בלי זהבי. סןזה/יוסי ציפקיס

מאמן האלופה פאולו סוזה אמר בסיום ש"הפועל חיפה היא קבוצה טובה, וראויה למיקום שלה בטבלה. היא מאורגנת מאוד, בטח בבית. היו לנו הזדמנוית לנצח ולא לקחנו אותן במחצית הראשונה. דחפנו את החבר'ה להשיג את התוצאה ובסיום הם השיגו אותה בצדק. טל בן חיים מתקדם מאוד בהרבה דברים, והוא שחקן חשוב מאוד עבורנו".

על חסרונו של ערן זהבי: "הדבר הכי חשוב היא הקבוצה, ושהיא תשחק באותה צורה גם כששחקנים אחרים משחקים. ניצחון תמיד נותן ביטחון, אבל הביטחון כבר קיים. אנחנו בריאים, ואם לא היינו משיגים את הניצחון היום היינו עובדים קשה כדי להשיג אותו בעתיד".

טל בן חיים, שהחמיץ מספר הזדמנויות אבל כבש את השער השלישי בהקפצה נהדרת מול קאלה, אמר בסיום: "לא התחלנו את המשחק טוב ובאופן כללי לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה. הגענו אחרי שני משחקי ליגה שלא ניצחנו והיה חשוב לנצח פה. הפועל חיפה חזקה בבית, ואני שמח מאוד שניצחנו פה. אני מאמין שמי שעובד בא על שכרו. זה היה משחק של עבודה. היו לי גם פעולות לא מוצלחות. אם אתה עובד קשה, זה משתלם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מהראן ראדי, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מגיעים לניקוסיה עם ראש מורם. ראדי והצהובים/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. יוסי ציפקיס
עבד קשה, והצליח. בן חיים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully