וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חרוש: "המשחק היה צריך להתקיים ביום שלישי"

22.11.2013 / 17:00

בראשל"צ כעסו על הזזת המשחק נגד אשדוד בעקבות אבלו של נתי כהן, שהגיב: "בקשה רעה". תקרית בין מחנות האוהדים

מכבי אשדוד גברה היום (שישי) על מכבי ראשון לציון 75:78 בקרב בין שתי האחרונות בטבלה, אבל עיקר העניין היה לפני המשחק ובמהלכו ביציעים. בראשון לציון זעמו על כך שהמשחק נדחה מיום שלישי לשישי בעקבות אבלו של מאמן אשדוד נתי כהן, ועל כך שבמהלך האבל התחזקה הקבוצה הדרומית בגארד חאבייר סילאס.

מאמן מכבי ראשון לציון מתן חרוש. ברני ארדוב
מתוסכל. מתן חרוש/ברני ארדוב

"אני משתתף בצערו של נתי כהן, אבל זה משחק שהיה צריך להערך ביום שלישי ואנחנו שבועיים בלי משחק, וזה היה ברור שלא נבוא חדים כמו שראינו את הפועל תל אביב מול גלבוע/גליל", אמר מתן חרוש, מאמן מכבי ראשון לציון בסיום, "עשינו הרבה מאוד שינויים בזמן קצר והתנודות הן גדולות כשעושים שינויים. ג'יימס תומאס יוסיף לנו הרבה, אבל גם הוא וגם ואנדר בלו הם עדיין ירוקים. אף אחד לא מבטיח לך שזה יתחבר".

בסיום המשחק כינס את השחקנים היו"ר יצחק פרי ודיבר איתם על המשחק. חרוש הוסיף ואמר: "על אשדוד לא היה שום לחץ, ניצחון בית ראשון שלהם, אבל המשחק הזה היה צריך להערך ביום שלישי, כולם יודעים את זה, וזה הוציא לנו את הרוח מהמפרשים, אין לזה שום תקדים. אני מבין את ההחלטה של המנהלת. אנחנו מסתכלים קדימה, יש לנו ביום שלישי את בני הרצליה".

נתי כהן, מאמן אשדוד הגיב ואמר: "אני לא אגיב לדברים הללו, זה לא מכבוד אף אחד להגיב לדבר כזה. גם הוא אחרי הפסד, אז בטח כואב לו, אבל זאת שאלה רעה, בקשה רעה, ואני מאחל בריאות לכולם".

על קבוצתו, שהתרחקה מהמקום האחרון הוסיף המאמן: "בחצי הראשון שיחקנו טוב, אבל ב-5 דקות האחרונות של המחצית היה 8:16 לראשון, עד אז הובלנו. בחצי השני זה כבר היה הרבה יותר טוב, אנשים התאמצו הרבה יותר, גם בקטע ההגנתי. אנחנו בסגל מצומצם, רק שלושה ישראלים. אנחנו בודקים אפשרויות, אין הרבה שחקנים וגם מי שיש אנחנו לא תמיד יכולים להביא. יש כוונות טובות, ואני מקווה שנמצא את האנשים שיכולים לעזור לנו כי הקבוצה צריכה עזרה. אנחנו לא יכולים לשחק בחוק רוסי עם שלושה ישראלים שאני מוריד את הכובע בפניהם".

כאמור, גם ביציעים לא היה שקט. במהלך המחצית התרחש עימות אלים בין אחדים מאוהדי ראשון לציון לעשרות מאוהדי אשדוד. אוהדי ראשון לציון טענו כי המארחים ניסו להחזיר על תקרית קודמת שהתרחשה בעונה שעברה. במקום לא נכח כוח שיטור, ולאחר שכזה זומן למקום שני אוהדי אשדוד נעצרו ולאחר מכן שוחררו. כוח האבטחה פינה את אוהדי ראשון לציון לרכביהם בדרך הביתה בסיום.

נתי כהן מאמן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
"אנחנו בודקים אפשרויות, אין הרבה שחקנים וגם מי שיש אנחנו לא תמיד יכולים להביא". נתי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully