וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד גברה על ראשון לציון 75:78

שחקן הרכש הטרי חבייר סילאס הצטיין עם 22 נקודות וסחף את אשדוד לניצחון שני העונה. הכתומים לא ניצחו מאז מחזור הפתיחה

אחרי חודש וחצי, מכבי אשדוד יכולה לנשום לרווחה: הקבוצה מעיר הנמל גברה היום (שישי) על מכבי ראשון לציון 75:78 וצברה ניצחון שני העונה וראשון מאז מחזור הפתיחה, במסגרת משחק דחוי במחזור השביעי. נתי כהן, האבל על מות אחותו, קיבל נחמה קטנה עם ניצחון הקבוצה שלו בקרב התחתית החשוב. כעת אשדוד עם שמונה נקודות ומתרחקת מהמקום האחרון, השייך לכתומים המאכזבים.

אשדוד קיבלה הופעת בכורה מצוינת מהגארד החדש חבייר סילאס, שאומנם איבד 7 כדורים, אך הפיח רוח חיים בקבוצתו החדשה, קלע 22 והוליך אותה לניצחון. לעומת סילאס, ג'יימס תומאס שהגיע השבוע לא בלט וסיים עם 2 נקודות באחוזים רעים. ראשון לציון המאכזבת עדיין מחפשת את דרכה. במהלך המשחק החלו עימותים בין מחנות שני האוהדים, בעקבותיהם עוכבו לחקירה שני אוהדי ראשון לציון.

שחקן מכבי ראשון לציון עמית בן דוד. ניב אהרונסון
איך יוצאים מזה? עמית בן דוד/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

רבע 1:

ואנדר בלו פתח את המשחק היטב עם 4 נקודות, אך נקודות ראשונות של סילאס ואסיסט נוסף הריצו את אשדוד ל-0:7 וליתרון 6:12. חדירה של הופקינס צימקה ל-14:15. הופקינס צלף עוד שלשה, והרבע הסתיים ב-19:19.

רבע 2:

דניאל איידן ודרור חג'ג' הכאיבו לאשדוד עם מהלכי פיק אנד רול מוצלחים, אך משה מזרחי עלה ללוח עם שתי נקודות ראשונות והשיב את היתרון לאשדוד. אור סולומון השווה עם ליי אפ קל. סיילס המשיך את הבכורה הטובה שלו ועלה ל-8 נקודות אישיות עם חדירה טובה, אך דאוסן ענה בצד השני עם דאנק מרשים. בלו עלה ל-10 נקודות עם ג'אמם מחצי מרחק, והוסיף עוד שלשה, בזמן ששון דאוסן רשם שתי חסימות מרשימות. סל נוסף של בלו הלוהט הוריד את הכתומים למחצית ביתרון 39:45.

שחקן מכבי ראשון לציון ואנדר בלו. ברני ארדוב
מחצית ראשונה מעולה ולא יותר. ואנדר בלו/ברני ארדוב

רבע 3:

סילאס המשיך את היכולת הטובה בפתיחת הרבע, אך ראשון לציון שמרה על היתרון בזכות שון דאוסן. סל של משה מזרחי צימק ל-53:50 בלבד לראשון לציון. דניאל איידן המשיך את היכולת הטובה, עלה עם סל נוסף ל-8 נקודות אישיות והשאיר את הכתומים על יתרון זעיר, 55:58. מזרחי השווה עם סל נוסף, והקבוצות ירדו לרבע האחרון ב-59:59.

רבע 4:

אשדוד פתחה את הרבע בטירוף, ועם שלשות של הופמן והייז העלו אותה ליתרון 6. מיטשל קלע סל ראשון לראשון ברבע אחרי שלוש דקות ונקלעה לפיגור, אך הצליחה להישאר קרובה. שון דאוסן ריחף וקלע סל בחדירה נפלאה, אך סילאס צלף שלשה גדולה בצד השני והעלה את אשדוד 67:75. הופקינס קלע שלשה שלישית וצימק ל-75:70. איבוד של הייז ומהלך גדול של דאוס, שקלע סל ועבירה, הורידו לנקודה בלבד 50 שניות לסיום. אשדוד החטיאה, אך ראשון לציון בזבזה הזדמנות לעלות ליתרון עם איבוד של הופקינס. מזרחי דייק פעמיים מהקו, הופקינס החטיא שלשת התאבדות ואשדוד חגגה עם 75:78 בסיום.

משה מזרחי שחקן מכבי אשדוד (שמאל). מגד גוזני
קליעות קריטיות. משה מזרחי/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו לאשדוד: חבייר סילאס 22 (8 מ-9 מהקו, 4 ריבאונדים, 7 איבודים, 7 אסיסטים), מרכוס דאב 15 (10 ריבאונדים9, קני הייז 10, אלעד הופמן 7 (3 מ-10 מהשדה, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים), עמית ביר-כץ וריאן פירסון 6 כל אחד.

קלעו לראשון לציון: ואנדר בלו 17 (כולן במחצית הראשונה), טזמין מיצ'ל 14 (7 ריבאונדים), בריאן הופקינס 13, שון דאוסן 12 (4 ריבאונדים, 4 חסימות), דניאל איידן 8, דרור חג'ג' 5, אור סולומון (6 דקות) ועמית בן דוד 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully