וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל סולומון חתם בנועלת הטבלה בצרפת

אקס מכבי תל אביב והפועל ירושלים בן ה-35 הצטרף לאנטיב. פבלו לאסו האריך את חוזהו בריאל מדריד בשנתיים נוספות

פתיחת העונה המשוגעת של ריאל מדריד הביאה את ראשי המועדון להאריך היום (שישי) את חוזהו של המאמן פבלו לאסו בשנתיים נוספות. הבלאנקוס עדיין לא הפסידו העונה בליגה הספרדית (0:6) וביורוליג (0:5), כשכמעט כל הנצחונות שלהם הגיעו בהפרשים של 20 נקודות ומעלה. הערב תוכל קבוצת הפאר הספרדית להבטיח את מקומה בטופ 16 כבר במחזור השישי, אם תנצח גם את ז'לגיריס.

לאסו (46), ששיחק באמצע שנות התשעים בשורות הבלאנקוס, הגיע לריאל מדריד בתחילת עונת 201/12, ובעונתו השניה במועדון הוליך את הלבנים עד גמר הפיינל פור של היורוליג, בו הפסיד לאולימפיאקוס. אשתקד גם זכה באליפות ספרד, ואם לשפוט על פי היכולת שמציגים שחקניו עד כה, הרי שהבלאנקוס הם בלי ספק הפייבוריטים ללכת עד הסוף בשני המפעלים הנ"ל גם העונה.

כך הפך פבלו לאסו מהבדיחה של אירופה ללהיט של אירופה

מאמן ריאל מדריד בכדורסל, פבלו לאסו. Francesco Richieri, GettyImages
מקבל את הקרדיט, ובצדק. לאסו/GettyImages, Francesco Richieri

* עוד באירופה, בגיל 35, מצא וויל סולומון קבוצה חדשה: מדובר בנועלת טבלת הליגה הצרפתית, אנטיב. אקס מכבי תל אביב והפועל ירושלים בילה את העונה שעברה בליגה הטורקית (שם העמיד ממוצעים של 9.5 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק), ובאנטיב הוא ישתף פעולה עם שחקן נוסף שמכיר היטב את ליגת העל שלנו - לארי אובאנון.

* בשיקטאש החתימה לחודשיים את שחקן ה-NBA לשעבר, סונדיאטה גיינס.

* אדריאן בנקס ששוחרר מהפועל גלבוע/גליל עליון עשוי לחתום בוארזה האיטלקית.

* פופס מנסה בונסו כיכב אמש עם 16 נקודות ו-16 ריבאונדים בניצחון של גלאטסראיי על סיינה, וכבר במשחק היורוליג השני שלו בקריירה (כן, רק שניים היו), הראה שהאתלטיות הגדולה שלו נותרה כשם שהיתה, על אף הפציעות מהן סבל. תראו את הדבר הזה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully