וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן כלוא באיראן: המועדון מסרב לאפשר לו לעזוב

גוראן לוברה מעוניין לעזוב את אסתקלאל שלטענתו חייבת לו כסף, אבל הנשיא והמנג'ר מסרבים להחזיר לו את הוויזה

מתברר שהמקרה של הכדורגלן הצרפתי זהיר בלוניס שטען שהשלטונות בקטאר לא מאפשרים לו ולמשפחתו לעזוב את המדינה במשך כמעט שנה הוא לא מקרה בודד בכדורגל העולמי. היום (חמישי) מפרסמים כלי תקשורת בסרביה מקרה דומה שלקוח הפעם מאיראן, שם משחק גוראן לוברה שמנסה לעזוב את קבוצתו, אבל בינתיים לא ממש מצליח.

אסתקלאל (שם הקבוצה שמשמעותה באופן אירוני היא "עצמאות") לא מאפשרת לסרבי לקבל את הדרכון שלו ולעזוב את איראן למרות הנסיונות שלו לעשות זאת. כעת מתברר שהבעיות של לוברה נבעו מהעובדה שהשחקן טען כי המועדון חייב לו כספים שלא שולמו לו. בתקשורת הסרבית מפרסמים שנשיא המועדון והמנג'ר הודיעו ללוברה שאם הוא לא יחתום על הסכם לסיום חוזהו, הוא לא יוכל להשתחרר מהמועדון ולעזוב את המדינה.

אמנסטי תוקף את התנאים בקטאר, קורא לפיפ"א לפעול

גוראן לוברה שחקן פרטיזן בלגרד, מימין. Petros Karadjias, AP
בינתיים הוא לא הולך לשום מקום. לוברה/AP, Petros Karadjias

בשלב הזה לוברה מסרב להיכנע לראשי הקבוצה ולא מעוניין לחתום על החוזה מתוך הבנה שחתימה תמנע ממנו לקבל את הכספים שלטענתו מגיעים לו. לוברה כבר הספיק לערב בעניין את שגרירות סרביה בטהרן בכדי לקבל עזרה, אבל עד עכשיו הנסיונות שלו לעזוב את איראן לא ממש צלחו. בשגרירות הסרבית הבהירו בינתיים שייקח לפחות כחודש עד שהעניינים המנהליים ייפתרו ועד אז בכל מקרה לא יוכל השחקן לעזוב את המדינה.

כזכור, במקרה של בלוניס, נאלץ השחקן לשלוח מכתב מתוקשר לפפ גווארדיולה ולזינאדין זידאן ובו טען שהוא "כלוא בקטאר" עקב סכסוך עם קבוצתו, ובעקבות חוקי המדינה שלא מאפשרים לו לעזוב. השחקן לא הורשה לחזור לצרפת מולדתו מאז יוני 2012 מאחר שהוא בסכסוך משפטי עם קבוצתו אל ג'איש מהליגה הראשונה, שלטענתו לא שילמה משכורות של שנתיים. בלוניס כתב שהוא "חי בחלום בהלות" וש"המצב הזה הורג אותי".

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully