וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הרצף היה חייב להיפסק מתישהו"

21.11.2013 / 11:36

באלופה מעכלים את התבוסה בקאזאן: "שיחקנו מול קבוצה הרבה יותר טובה". מאמצים למצוא תאריך למשחק בנתניה

רצף הניצחונות המרשים של מכבי חיפה נקטע אתמול (רביעי) כשהירוקים הובסו 79:58 במשחק החוץ בקאזאן. אחרי תשעה משחקים רצופים בהם הרשימו, הצליחו הקבוצה של דני פרנקו להחזיק מעמד רק מחצית וחצי לפני שקרסו. הירוקים קלעו רק 22 נקודות במחצית השנייה, וסיימו את המשחק עם 19 מ-45 בלבד מהשדה.

שחקן מכבי חיפה מורן רוט. יותם רונן
לא לקחו קשה את ההפסד. מורן רוט/יותם רונן

"הרצף הזה היה חייב להפסק מתישהו", אמר גורם בחיפה אמש, "אם כבר, אז טוב שזה קרה במשחק שלא קבע יותר מדי, מול קבוצה שלא איבדה עדיין משחק ביורוקאפ. שיחקנו מול קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו, ולא הצלחנו להפתיע. עכשיו נצטרך להתחיל רצף חדש".

על אף ההפסד, מדורגת חיפה עדיין במקום השני בבית ביורוקאפ, בעקבות ההפסד המפתיע של בנביט הטורקית לטאלין בחוץ. הירוקים יצטרכו לנצח משחק אחד נוסף לפחות כדי להבטיח את מקומם בשלב הבתים השני במפעל האירופי השני בחשיבותו.

בחיפה יחזרו במהלך היום לארץ וישובו לאימונים ביום שישי לקראת משחק הליגה נגד עירוני נס ציונה ביום ראשון. לחיפה יש עדיין משחק אחד פחות משאר קבוצות הליגה, בשל העובדה שלא שיחקו את מחזור הפתיחה נגד ברק נתניה. במנהלת הליגה עושים מאמצים על מנת למצוא תאריך למשחק, אך עדיין לא הגיעו להסכמות עם שתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully