וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאטס הומלס צפוי להיעדר מהמגרשים עד ינואר 2014

בלם דורטמונד, המחוזר על ידי ברצלונה, נפצע בניצחון על אנגליה. גם שמלצר נפצע ויחמיץ את באיירן, פרידריך הוחתם

לאחר פגרת הנבחרת, גרמניה שבה לעסוק בקרב הגדול בבונדסליגה בו תארח סגנית האלופה בורוסיה דורטמונד תארח את האלופה באיירן מינכן בשבת, והיום (שלישי) מסתבר כי שני דורטמונד תחסר את שני שחקני ההגנה שלה מאטס הומלס ומרסל שמלצר, שנפצעו במהלך הניצחון על אנגליה בוומבלי בתוצאה 0:1.

"דורטמונד תחסר את הומלס ושמלצר במשחק הצמרת מול באיירן מינכן ואף מעבר לו", נאמר בהודעת המועדון, "הומלס נפצע בכף רגל ימין ויחמיץ את יתר משחקי הסיבוב הראשון. רופא הקבוצה דוקטור מרקוס בראון מעריך כי הומלס יחזור לשחק בינואר 2014. שמלצר סובל ממתיחה בשוק רגל שמאל וייעדר כשלושה שבועות".

שחקני נבחרת גרמניה מאטס הומלס (ימין) סמי חדירה (שמאל). רויטרס
הולך להחלמה ושיקום. הומלס חוגג שער מול איטליה/רויטרס

שמלצר פתח במרכז ההגנה הגרמנית מול אנגליה, והוחלף במחצית על ידי הומלס, שהתלונן בסוף ספטמבר כי אינו מקבל מספיק קרדיט בנבחרת. בסופו של משחק שניהם נפצעו ועתה יחמיצו את המשחק החשוב מול אלופת אירופה וגרמניה.

פציעתו של הומלס, שכבש ביום שישי ב-1:1 של גרמניה באיטליה, עשויה להאיר באור חדש את הדיווחים על מעברו לברצלונה. בגרמניה טענו שהומלס עשוי לעבור לשורות אלופת ספרד כבר בחלון ההעברות הקרוב בינואר, אבל "בילד" דיווח כי הצהובים-שחורים סיכמו עם הומלס על הישארותו עד לסיום העונה הנוכחית. כזכור, במהלך הקיץ החולף חיזרה בארסה נמרצות אחרי הומלס, אך דורטמונד סירבה לשחררו.

בתגובה מהירה לפציעה של הומלס, הודיעה דורטמונד כי החתימה עד סוף העונה עד בלם לברקוזן ונבחרת גרמניה לשעבר, מנואל פרידריך. השחקן בן ה-34, שהיה ללא קבוצה, יוכל לשחק עם דורטמונד בליגה, אך לא רשאי להשתתף בשני המשחקים שנותרו בשלב הבתים של ליגת האלופות מול נאפולי ומארסיי.

- הכדורגלן הגרמני מנואל פרידריך. Juergen Schwarz, GettyImages
היה שווה להישאר חצי שנה ללא קבוצה. מנואל פרידריך/GettyImages, Juergen Schwarz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully