וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "חסרה לנו איכות. גרמניה גבוהה ואנו נמוכים"

מאמן אנגליה הסביר את ההפסד למנשאפט בוומבלי. על הארט: "הוא השוער שלנו". לב: "שמח שעמדנו בלחץ מול 80 אלף אנגלים"

שני משחקי ידידות בבוומבלי, שני הפסדים, והרבה אוהדים אנגלים מתוסכלים. אנגליה נוצחה אמש (שלישי) 1:0 על ידי גרמניה, ולאחר שביום שישי האחרון הפסידה באותו מגרש 2:0 לצ'ילה, מאמן נבחרת שלושת האריות רוי הודג'סון ספג שריקות בוז.

"זה הפסד כואב, לא היינו מספיק איכותיים", אמר מאמן הודג'סון, "התאמצנו, עבדנו קשה ורצינו, אני לא יכול להתלונן, אבל כשהחזקנו בכדור בחלק המגרש הגרמני לא היינו יעילים כמו הגרמנים, כשהם החזיקו בכדור בחצי המגרש שלנו. איכות המסירות והבעיטות שלנו לא הייתה טובה ושילמנו את המחיר. ידענו שכדורים חופשיים מסוכנים לנו, יש להם שחקנים גבוהים ואנחנו נמוכים". אנגליה ספגה את השער מראשו של פר מרטסאקר בדקה ה-39 וראתה את גרמניה מסכנת לא אחת את שערו של ג'ו הארט.

מאמן נבחרת אנגליה רוי הודג'סון (ימין). Kirsty Wigglesworth, AP
מבין את שריקות הבוז. הודג'סון/AP, Kirsty Wigglesworth

עבור הארט, שלא שותף בהפסד 2:0 לצ'ילה ביום שישי האחרון, קיבל מחמאות מהודג'סון. "אני שמח בשבילו", אמר המאמן, לאחר שלא שיתף אותו במשחק נגד צ'ילה, "הייתה עליו ביקורת גדולה לאחרונה, ואני שמח שהוא החזיר את האמון בו. תמיד חשבנו שהוא השוער שלנו והוא הוכיח זאת".

אנגליה הפסידה ביום שישי לצ'ילה 2:0, ואחרי שנוצחה על ידי הגרמנים רשמה שני משחקי ידידות עגומים מבחינת התוצאה. "השתמשנו בהרבה שחקנים ואני חושב שזה היה תרגול טוב עבורנו", אמר הודג'סון, "למדנו הרבה, אני מאוכזב מזה שהרבה אנשים באו לראות אותנו בשני המשחקים האלה ולא שלחנו אותם הביתה עם תוצאה טובה".

קפטן נבחרת גרמניה פר מרטסאקר (ימין) מול קפטן נבחרת אנגליה ג'ו הארט (שמאל). Kirsty Wigglesworth, AP
הארט החזיר את האמון, מרטסאקר החזיר את גרמניה הביתה עם ניצחון/AP, Kirsty Wigglesworth

בגרמניה היו מרוצים מכך שרשמו ניצחון שני רצוף על האנגלים, ומאז 1987 המאזן בין הנבחרות הוא 3:9 לטובת המנשאפט. "הוכחנו שיפור בחלק ההתקפי, אחרי שמול איטליה התקשנו", אמר מאמן גרמניה יואכים לב, "זה חשוב כי בגביע העולמי אתה מקבל הזדמנות או שתיים במשחק".

היה זה משחקו ה-101 של לב כמאמן גרמניה והוא סיכם את שני משחקי הידידות מול איטליה (1:1) ואנגליה: "השתמשתי במשחקים האלה כדי לבחון שחקנים בעמדות שונות, והיה טוב לראות את התפקוד מול לחץ של 80 אלף אנגלים. זה היה מבחן טוב לשחקנים. אין לנו נבחרת ב'. אני מזכיר לכם שאנגליה שיחקה נגדנו בברלין ב-2008 בלי רוני, ג'רארד ולמפארד וניצחה אותנו 1:2, ככה שאין דבר כזה 'נבחרת שנייה' מבחינתנו".

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים שער. Kirsty Wigglesworth, AP
עמדו באתגר. שחקני גרמניה חוגגים עם מרטסאקר/AP, Kirsty Wigglesworth

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully