וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "המצב היה מחורבן, אז התקשרתי לצ'אבי"

שוער נבחרת ספרד סיפר: "עשינו שטויות במשחקים בין בארסה לריאל ואני הייתי גיבור ראשי בטעות הבלתי נסלחת הזו. הרגשתי שאני צריך לקחת אחריות. ראמוס ובוסקטס ינהיגו בעתיד"

נבחרת ספרד תעלה הערב (שלישי) לכר הדשא באצטדיון סוקר סיטי בדרום אפריקה, למפגש ידידות מול הנבחרת המקומית. עבור הלה רוחה מדובר באצטדיון בו נהנתה מהרגע הגדול בתולדותיה, המקום בו אנדרס אינייסטה הכניע את נבחרת הולנד בגמר המונדיאל הקודם בדקה ה-116.

בעוד אינייסטה מעניק ראיונות ללא הפסקה ומספר על ההתרגשות שלו מהחזרה לאצטדיון, עוד אחד מגיבורי המשחק, איקר קסיאס, שעצר את אריאן רובן ברגע קריטי לקראת סיום הזמן החוקי. שוער ריאל מדריד חווה בשנה האחרונה ימים לא קלים ויושב רבות על הספסל, אולם בנבחרת מקומו בהרכב עדיין יציב.

אינייסטה מתרגש: "האצטדיון הזה יוצא דופן מבחינתי"

איקר קסיאס שוער נבחרת ספרד. Paul White, AP
חוזר לסוקר סיטי. קסיאס/AP, Paul White

כאשר קסיאס נכנס לאצטדיון, לקראת מסיבת עיתונאים משותפת עם אינייסטה, עיניו ברקו והוא הביט מיד אל השער בו עצר את רובן ולאחר מכן אל היציע, המקום בו הניף את גביע העולם כקפטן הנבחרת. בראיון שהעניק בספרד אמר היום השוער הוותיק: "לא חלמתי שאשיג את כל התארים האלה, עם ריאל, עם הנבחרת. תמיד יש רגעים טובים ורעים, אבל לאורך 15 שנים בכדורגל, הרגעים הטובים עלו על הרעים אצלי, אותם אני רואה יותר כמו מכשולים שצריך לעבור".

עוד הוסיף קסיאס: "ראמוס ובוסקטס יהיו המנהיגים הבאים של הנבחרת, אחרי שצ'אבי ואני נפרוש. יש להם את כל מה שצריך כדי לעשות זאת. ההגנה שלנו במונדיאל, עם ראמוס, פיקה, פויול וקפדווילה, היה לה הכול, היא הייתה מושלמת. תמיד קשה לנבחרת שלנו מול הנבחרות הדרום אמריקאיות, כי הן רצות ונלחמות, הן עושות לנו צרות".

השוער אף סיפר איך היה אחראי לסידור היחסים בין ברצלונה לריאל מדריד בימי הקלאסיקו הסוערים: "התקשרתי לצ'אבי יום אחד. זו הייתה האחריות שלי בתור קפטן הנבחרת, הבנתי שזה מה שאני חייב לעשות כי כולנו עשינו שטויות באותה תקופה. אני מייצג את המדינה ומגן על רעיון מסוים. דיברנו, צ'אבי ואני, כדי להבין למה הדברים האלה קורים, כי יצרנו מצב מחורבן. מאז שהייתי ילד לא ראיתי מפגשים בין בארסה לריאל כמו אלה שהיינו מספקים ואני הייתי גיבור ראשי בטעות הבלתי נסלחת הזו. לכן, לקחתי החלטה והיה לי קל מאוד להשלים איתה. השיחה הזו לא קשורה לעובדה שירדתי לספסל בקבוצה, זו החלטה של המאמן".

ואם כבר צ'אבי: ברצלונה אישרה כי הקשר סובל ממתיחה בשריר הירך. תקופת ההיעדרות הצפויה לא פורסמה, אך צ'אבי עלול להחמיץ את המשחק של בארסה מול גרנאדה.

צ'אבי שחקן נבחרת ספרד חוגגת שער. David Ramos, GettyImages
פצוע. צ'אבי/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully