וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה מתרגש: "האצטדיון הזה יוצא דופן מבחינתי"

ספרד חוזרת לסוקר סיטי בדרום אפריקה (ג', 21:00, ספ'1), המקום בו זכתה במונדיאל 2010 וכובש שער הניצחון לא יכול לחכות: "אני עדיין מתרגש כשאני נזכר ברגע ההוא". הולנד - קולומביה (21:30), אנגליה - גרמניה (22:00, משולב בספ'1)

במקביל למשחקי ההכרעה בשלב הפלייאוף של מוקדמות המונדיאל, מהם יעלו מחר (שלישי) ארבע נבחרות אירופאיות ושתיים מאפריקה, ייערכו עוד משחקי הכנה רבים ומרתקים. אלופת העולם ספרד תתארח באצטדיון סוקר סיטי, בו זכתה במונדיאל האחרון, אצל דרום אפריקה. הולנד ממתינה לקולומביה המצוינת, אוסטריה פוגשת את ארצות הברית, אנגליה וגרמניה בקרב שהוא תמיד טעון ואילו בלגיה החזקה פוגשת את יפן.

שחקני נבחרת ספרד חוגגים עם גביע העולם, מונדיאל 2010. רויטרס
ככה נגמר הביקור הקודם של ספרד בסוקר סיטי, ב-2010/רויטרס

דרום אפריקה - ספרד (21:00, ספורט 1 ו-HD)

לפני שלוש שנים וארבעה חודשים נבחרת ספרד חגגה באצטדיון סוקר סיטי את ההישג הגדול ביותר בתולדותיה, זכייה במונדיאל 2010. כמה חודשים לפני שהיא מסתערת על תואר נוסף ושלושה ימים לאחר המשחק מעורר המחלוקת שקיימה ה"לה רוחה" בגינאה המשוונית ובו ניצחה 1:2, היא חוזרת ליוהנסבורג על מנת לפגוש את הבפאנה בפאנה, שמצידם לא יהיו במונדיאל הקרוב. הנבחרות נפגשו שלוש פעמים עד כה וספרד ניצחה בכל המשחקים.

אנדרס אינייסטה, שכבש כמובן את שער הניצחון באותו גמר מונדיאל, בדקה ה-116 מול הולנד, נזכר לקראת המשחק הקרוב: "המחשבה הזו, שכל האצטדיונים הם אותו הדבר עבור כל הכדורגלנים, היא לא נכונה. רגע כל כך מיוחד כמו זה שעבר עליי, הופך את האצטדיון הזה ליוצא דופן עבורי מכל האחרים. אני מאוד מחכה לעלות לכר הדשא, להיות באזור ממנו כבשתי את השער ההוא ולחוות מחדש את הזיכרונות. אני עדיין מתרגש כאשר אני נזכר בשער ההוא ובטח אתרגש עוד יותר כשאהיה על הדשא".

אנדרס אינייסטה, פדרו, שחקני נבחרת ספרד. רויטרס
מאוד מתרגש. אינייסטה/רויטרס

הולנד - קולומביה (21:30)

משחק פנטסטי בוודאי ממתין לבאי האמסטרדם ארינה. האורנג' אומנם איכזבו מעט כאשר איבדו יתרון 0:2 בדרך ל-2:2 מול יפן בשבת, אבל הנבחרת שלהם תמיד יכולה לייצר כדורגל תוסס, בטח כאשר היא משחקת בארץ השפלה. הקפטרוס רשמו ניצחון ענק ביום חמישי, 0:2 בחוץ על בלגיה החזקה. קולומביה ממשיכה למצב את מעמדה כאחת הנבחרות הטובות בעולם לקראת המונדיאל ורדאמל פלקאו, שמצוי בכושר שיא, ינסה להכניע את המארחת, שלא הפסידה כבר 17 משחקים ברציפות. אגב, זה יהיה מפגש ראשון אי פעם בין הנבחרות.

אוסטריה - ארצות הברית (21:45)

מפגש מסקרן באצטדיון ארסנט האפל, שם האמריקאים ימשיכו בהכנותיהם למונדיאל, אותו אוסטריה האיכותית תראה רק מהבית. ארצות הברית עם 15 ניצחונות והפסד בודד ב-17 המשחקים האחרונים שלה ומגיעה אחרי 0:0 בסקוטלנד ביום שישי. המאמן הגרמני של האמריקאים, יורגן קלינסמן, עשוי לזכות ללא מעט תמיכה ביציעים.

רדאמל פלקאו שחקן נבחרת קולומביה חוגג. AP
ניצח את בלגיה, יכניע גם את הולנד? פלקאו/AP

אנגליה - גרמניה (22:00, משולב בספורט 1 ו-HD)

אולי הקרב הכי טעון בכדורגל האירופאי. את המפגש האחרון בין הנבחרות, במונדיאל 2010, ה-1:4 של גרמניה עם השער שלא אושר של פרנק למפארד, אף אחד לא שוכח. 28 מפגשים לוהטים נערכו עד היום בין הנבחרות, גרמניה ניצחה 13, אנגליה 12 ושלושה הסתיימו בתיקו. ב-15 משחקי "ידידות", האנגלים ניצחו שמונה פעמים והגרמנים שבע. בביקור האחרון של גרמניה בוומבלי, באוגוסט 2007, היא ניצחה 1:2.

אגב, אוהדי דורטמונד זועמים על מאמן הנבחרת הגרמנית, יואכים לב, שחגג 100 משחקים בנבחרת עם ה-1:1 באיטליה בסוף השבוע. לב שיחרר מהסגל את פיליפ להאם ומנואל נוייר, שחקני באיירן מינכן, שתפגוש בשבת את דורטמונד בליגה למשחק העונה. לעומת זאת, שחקני השוורצגלבן, רומן ויידנפלר, מרסל שמלצר ומרקו רויס, צפויים לשחק מול אנגליה, גם אם לא 90 דקות. לב לא התרגש מהביקורת: "דורטמונד נגד באיירן זה לא כוס התה שלי", אמר המאמן, "אני מתרכז במשחק נגד אנגליה". נבחרת שלושת האריות הפסידה 2:0 בבית לצ'ילה ושמעה בוז מהקהל וכעת היא תנסה לתקן את הרושם, אולם היא סובלת מסגל חסר מאוד ואיבדה גם את פיל ג'ונס, אולם דניאל סטארידג' צפוי לשוב מהפציעה. סמי חדירה, שקרע את הרצועה מול איטליה, יחסר כמובן לגרמנים.

שחקן נבחרת גרמניה מרקו רויס חוגג שער. רויטרס
במוקד הסערה. רויס/רויטרס

בלגיה - יפן (22:00)

הנבחרת האסייתית הרשימה עם קאמבק ו-2:2 מול הולנד, בעוד הבלגים אכזבו והפסידו 2:0 בבית לקולומביה, משחק אליו עלו עם לא מעט מחליפים. שתי הנבחרות יגיעו בקיץ לברזיל ועבור שתיהן מדובר בעוד צעד בהכנה הארוכה. הנבחרות נפרדו ב-2:2 במונדיאל 2002, משחק בו כבש מאמן נבחרת בלגיה כיום, מארק וילמוטס.

משחקים נוספים:

אוסטרליה - קוסטה ריקה (10:30)
רוסיה - דרום קוריאה (16:00)
סלובניה - קנדה (19:00)
נורבגיה - סקוטלנד (20:00)
טורקיה - בלארוס (20:00)
פולין - אירלנד (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully