וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון מתאמן עם ק.פ.ר: "זה הדבר הנכון עבורי כרגע"

הקשר הישראלי הסביר מדוע בחר בקבוצה הלונדונית, שם הוא מנסה להוכיח כעת למנג'ר הארי רדנאפ כי הוא בכושר משחק. לגבי מלאגה: "זו אופציה שעדיין קיימת"

הימים עוברים חולפים להם ויוסי בניון עדיין לא חתם בק.פ.ר, קבוצת ליגת המשנה באנגליה, עימה הגיע לסיכום ל-18 חודשים במהלך השבוע האחרון. הקשר הישראלי הוותיק מתאמן עם הקבוצה הלונדונית בימים אלה ומנסה להוכיח למנג'ר הארי רדנאפ כי הוא בכושר משחק ויכול להצטרף לקבוצה.

בראיון שהעניק ל"דיילי מייל" אמר בניון: "ק.פ.ר ביקשה ממני להגיע, הם רצו שאתחיל להתאמן איתם ואז אעבור בדיקות רפואיות. הגעתי למסקנה שזה הדבר הנכון עבורי כרגע ובהמשך נראה מה יקרה".

לגבי מלאגה, אליה קושר בניון בתקופה האחרונה, הוא אמר: "זו עדיין אופציה שקיימת, אבל כרגע מה שאני רוצה זה להיות עם ק.פ.ר".

אמש: יוסי בניון נחת בלונדון, צפוי לחתום בק.פ.ר

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל ביציע. ברני ארדוב
מסביר את הבחירה בלונדון. בניון/ברני ארדוב

אמש לפנות בוקר המריא בניון לאנגליה, לאחר שהגיע לסיכום עם ק.פ.ר, המדורגת במקום השלישי בצ'מפיונשיפ לאחר 15 מחזורים, עם 32 נקודות במאזנה, שתיים פחות מאשר למוליכה בארנלי.

בניון הגיע לאנגליה בקיץ 2005 כשהוחתם על ידי ווסטהאם. אחרי שנתיים במדי הפטישים חתם הקשר בליברפול ורשם במדיה שלוש עונות נהדרות. בקיץ 2010 חתם לשלוש שנים בצ'לסי, אך החמיץ כמעט את כל העונה הראשונה בגלל פציעה. הישראלי הושאל בעונת 2011/12 לארסנל ואשתקד פתח את העונה בווסטהאם לפני ששב לצ'לסי בינואר וזכה עמה בליגה האירופית. הופעת הליגה האחרונה של הקשר הייתה בחודש אפריל ומאז שיחק רק במדי הנבחרת.

בסך הכול, בניון רשם 268 הופעות פרמיירליג בשמונה השנים האחרונות וכבש 31 שערים. בקיץ הפך לשחקן חופשי ובחודשים האחרונים נקשר שמו למספר רב של קבוצות ביניהן: ווסט ברומיץ', קריסטל פאלאס, מלאגה וחטאפה וכן במעבר אפשרי ל-MLS. במקביל, שמר השחקן על כושר באימונים עם מכבי חיפה ובני יהודה.

קווינס פארק ריינג'רס ירדה אשתקד מהפרמיירליג, וכעת, אחרי 15 מחזורים בליגת המשנה, היא מדורגת במקום השלישי, שתי נקודות בלבד מאחורי המוליכה ברנלי. בקבוצה ניתן למצוא מספר שמות מוכרים כגון ג'ואי בארטון, שון רייט פיליפס, רוברט גרין, ג'רמיין ג'נאס, ניקו קרנצ'אר, בובי זאמורה ואחרים. בעלי הקבוצה הוא המיליונר המלזי טוני פרננדס, שהפך למחזיק המניות העיקרי של המועדון בקיץ 2011, ומאז השקיע מיליוני דולרים בנסיון להפוך את הקבוצה הלונדונית לחברת קבע בפרמיירליג. בניון עשוי להיות הישראלי הרביעי בהיסטוריה של המועדון אחרי דוד פיזנטי, בן שהר וטל בן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully