וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן רוב בוועדת האיתור למינויו של אלי גוטמן

19.11.2013 / 8:29

הוועדה לא התכנסה, אך נראה שמאמן הנבחרת צפוי להמשיך לקמפיין נוסף. גרנט אישר שאינו מעוניין להגיע. ההחלטה בינואר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהתאחדות לכדורגל טוענים כי נושא מינוי המאמן הלאומי לא יוכרע לפני חודש ינואר. הסיבה: גם לאחר שהוועדה, שתהיה מורכבת מארבעה או חמישה חברים תמליץ על מועמד כלשהו, תתכנס מזכירות ההתאחדות לכדורגל כדי להצביע. על פי דו"ח הרפורמה, מסתבר, הוועדה תהיה מחויבת לנקוט בשמות של שלושה מועמדים ושניים מהם לפחות יוזמנו לראיונות.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, אברם גרנט העביר מסר לראשי ההתאחדות לכדורגל לפיו הוא לא מעוניין לאמן את הנבחרת. מאוחר יותר הוא נאם בכנס עיתונאים שנערך באוניברסיטת בר אילן אמר: "נכון להיום אני מעדיף לאמן בחו"ל". גרנט הוסיף כי יעדיף הצעה מקבוצה זרה על פני אימון בישראל.

לאור הדברים הללו, בנבחרת נותרו עם אלי גוטמן, שנחשב למועמד המוביל לתפקיד לכל אורך הדרך. למרות שהועדה טרם התגבשה, כבר עכשיו עושה רושם כי גוטמן זוכה לרוב התמיכה בה. הסיבה: אבי לוזון ושטרן חלובה תומכים בהמשך דרכו של המאמן ונראה כי גם המנכ"ל רותם קמר לא יתנגד למהלך. "צריך להבין שאם המזכירות תתנגד, אף וועדה לא תוכל לקבוע מי יהיה המאמן", הדגישו אתמול בהתאחדות.

בנושא אחר: בהתאחדות לכדורגל הגיבו אתמול באופן לא רשמי על ההחלטה של ראשי קבוצות בליגת העל להריץ מועמד אחר לתפקיד יו"ר ההתאחדות - הגזבר דודי גיל. כפי שפורסם אתמול, לאחר גל שמועות והערכות בעניין, מספר בכירים בכדורגל הישראלי החליטו להריץ אותו לתפקיד. "גיל אדם משכיל וראוי שעומד בראש אחת החברות הגדולות בישראל – חברת העובדים", הסבירו. בהתאחדות טוענים כי בימים האחרונים שוחחו עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני, שהיה קשור למינויו לתפקיד, וזה המליץ עליו בחום. "נראה לנו שזה גם המועמד שאבי היה הכי רוצה שיחליף אותו", אמרו.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
בדרך לעוד קדנציה. גוטמן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully