וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "גוטמן עמד ביעד של המקום השלישי"

18.11.2013 / 16:00

יו"ר ההתאחדות נפגש עם המאמן הלאומי, שהגיש לו את הדו"ח לסיכום קמפיין המוקדמות. ועדת האיתור תכריע את עתידו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן הנבחרת אלי גוטמן הגיש היום (שני) לבכירי ההתאחדות את דו"ח סיכום קמפיין מוקדמות המונדיאל. המאמן הלאומי נפגש עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון והבהיר במהלך הפגישה את הנקודות העיקריות שמנעו ממנו להעפיל לשלב הבא, ואיזה עתיד הוא צופה לנבחרת. כעת עתידו של גוטמן יוכרע על ידי וועדת האיתור שתכלול גם את מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר ושחקן עבר נוסף, וזו תחליט האם להמשיך את ההתקשרות עם גוטמן.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
עתידו ייקבע בוועדת האיתור. אלי גוטמן/יוסי ציפקיס

אבי לוזון דיבר על הדו"ח שהגיש גוטמן ואמר: "אלי הגיש לי את הדוח שמסכם את כל הקמפיין האחרון מהמשחק הראשון נגד אזרבייג'אן ועד המשחק האחרון נגד צפון אירלנד. בדוח יש פירוט של כל המשחקים, מה היה טוב ומה לא, למה איך וכמה ומה היו המטרות בכל דבר ודבר. לאחר מכן שוחחנו בהרחבה והדבר הבא שיקרה הוא שאני אביא את הדוח בפני ועדת האיתור למינוי המאמן הלאומי הבא. היא תוקם בימים הקרובים ואז תדעו מי החברים בה מעבר לי, לממלא מקומי ולמנכ"ל ההתאחדות".

לוזון הוסיף: "אם ועדת האיתור תחליט שאלי גוטמן הוא המומלץ, נביא את לישיבת המזכירות, נאשר את זה ונודיע לכל עם ישראל. לא נותר לי אלא להגיד תודה רבה לאלי על העבודה הנהדרת. מבחינת היעדים והמיקום אני מודה ומתוודה שהוא עמד ביעד של המקום השלישי. מצד שני, גם אם היינו מנצחים את אזרבייג'אן פעמיים ואת צפון אירלנד היינו מסיימים במקום השלישי ועם תחושה יותר טובה והרגשת כדורגל יותר טובה. מכאן והלאה נצטרך להפיק לקחים שתהיה לנו יותר יציבות במשחקי הנבחרת ותוצאות יותר טובות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון. יוסי ציפקיס
פגישה חיובית. עדיין אין הצהרה. אבי לוזון ואלי גוטמן/יוסי ציפקיס

אלי גוטמן אמר: "לכבוד הוא לי מהיום שקיבלתי את המינוי והכבוד בעינו גם היום בתום הקמפיין. כבוד גדול להיות מאמן נבחרת ישראל ואני מודה לאל שנפל בחלקי. הגשתי לאבי את דוח סיכום הקמפיין כמתחייב. אני יכול לומר עם יד על הלב שנתתי את הכול בקמפיין, עשיתי את כל מה שאני יודע לעשות כמאמן. בדוח יש התייחסות ספציפית לאני שלי ודווקא לנקודות הפחות טובות, הנקודות שבהן אני לא יכול לסמן וי".

"אני רוצה להודות לכל השחקנים שהשתתפו בקמפיין ועשו את המקסימום. הבנתי שיש ועדת איתור, יש רפורמה בכדורגל ואלו דברים טובים שקורים. אני מכבד את זה וכל החלטה שהוועדה תקבל תהיה מקובלת עליי. לסיום, אני מודה לאלו שהאמינו ונתנו לי את מפתחות הנבחרת. לא דנו בנושא הקמפיין הבא".

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות. יוסי ציפקיס
יקבל החלטה בקרוב. לוזון/יוסי ציפקיס

בשלב זה, כך סבורים גורמים בהתאחדות, אברם גרנט לא מעוניין לאמן את הנבחרת, מה שמגדיל את הסיכויים של גוטמן להמשיך. "את ההחלטה לא נקבל היום, וגם לא מחר, בכל מקרה. יקחו עוד שבועות רבים עד שנגבש החלטה סופית בעניין", אישר אמש גורם בכיר בהתאחדות. "זה נכון שגוטמן רוצה להמשיך, ולמיטב הבנתי לא בטוח שגרנט, לפחות בשלב הזה, רוצה להגיע". גורמים במזכירות ההתאחדות, אגב, רוצים לראות מאוד את רוני לוי כמאמן נבחרת ישראל ולאחרונה ניסו לדחוף אותו לתפקיד. לוזון הודיע כי רשימת המועמדים הסופית תיסגר בקרוב.

נבחרת ישראל סיימה את הקמפיין האחרון במקום השלישי אחרי רוסיה, מולה רשמה שני הפסדים, ופורטוגל, מולה רשמה שתי תוצאות תיקו. הנבחרת סיימה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים בתוצאה זהה (1:1) והפסידה במשחק החוץ לרוסיה (3:1), שלמעשה סגר את תמונת הבית. גוטמן מאמין שהוא יוכל להוביל את הנבחרת גם בקדנציה הבאה, אבל לא מתכוון להתעקש במקרה שלוזון יחליט אחרת. ככל הידוע, גם חלובה מאוד תומך בהמשך דרכו של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully