וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבטורה סיריגו: "כבוד ללבוש את החולצה של בופון"

שוער פ.ס.ז' יתפוס את מקומו של הקפטן במשחק הידידות בין איטליה לניגריה בלונדון (ב', 21:45, ספ'1). רוסי ובאלוטלי בחוד

נבחרת איטליה, שסיימה ביום שישי ב-1:1 מול גרמניה, תערוך מחר (שני, 21:45, ספורט1 ו-HD) משחק ידידות נוסף, כשהפעם היא תפגוש בקרייבן קוטג' בלונדון את נבחרת ניגריה, שרק לפני יומיים הבטיחה את עלייתה למונדיאל 2014 עם ניצחון 0:2 על אתיופיה. יהיה זה מפגש ראשון של שתי הנבחרות מאז מונדיאל 1994, אז רוברטו באג'יו מנע מהניגרים עלייה לרבע הגמר בארה"ב עם שער שוויון ולאחר מכן גם השלים צמד וקבע 1:2 בהארכה.

סלבטורה סיריגו (מימין), ג'אנלואיג'י בופון שוערי נבחרת איטליה. GettyImages
מעריץ. סלבטורה סיריגו עם ג'יג'י בופון/GettyImages

מי שיפתח מחר בשער האזורי הוא סלבטורה סיריגו, שמציג יכולת נפלאה בפריס סן ז'רמן זו העונה השנייה ברציפות ויערוך את הופעתו השביעית בסך הכול במדי הנבחרת. "זה כבוד ללבוש את החולצה של ג'יג'י בופון", אמר סיריגו, שגם את הבכורה שלו בנבחרת ערך מול יריבה מאפריקה בלונדון, במשחק ידידות מול חוף השנהב באוגוסט 2010. "כמישהו שגדל על האגדה של בופון, זה מספק להיות המחליף שלו. לא קשה לי להיות מאחוריו. העובדה שאני משחק בצרפת לא פגעה במעמד שלי בנבחרת, אני חושב שהתקדמתי מאוד".

ג'וזפה רוסי, שנעדר מהמשחק מול גרמניה בגלל מחלה, צפוי לפתוח בהתקפה לצד מריו באלוטלי, שלא כבש בששת המשחקים האחרונים (מילאן והנבחרת). גם דניאלה דה רוסי התאושש ויחזור להרכב, כמו גם אנטוניו קנדרבה ועמנואלה ג'אקריני. האיטלקים כבר הודיעו כי ההכנסות מהמשחק יועברו לנפגעי האסון בפיליפינים.

ניגריה נחתה בלונדון אחרי חגיגות ההעפלה למונדיאל, כשהמאמן סטפן קשי מתכנן לבחון את עומק הסגל שלו ולתת הזדמנות לשחקנים המחליפים. אוסטין אג'ידה, שוערה של הפועל באר שבע, עשוי לקבל הזדמנות על חשבון וינסנט אניימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully