וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נבחרת קמרון העפילה למונדיאל 2014

האריות הביסו 1:4 את טוניסיה בגומלין הפלייאוף ויופיעו בפעם השביעית בגביע העולמי. וובו, מוקאנג'ו ומאקון (צמד) כבשו

נבחרת קמרון העפילה הערב (ראשון) למונדיאל שביעי בתולדותיה ושישי מתוך שבעת הטורנירים האחרונים (החמיצה רק את 2006), אחרי שניצחה 1:4 את טוניסיה בגומלין הפלייאוף ביאהונדה. המשחק הראשון בטוניסיה הסתיים ב-0:0, אך הפעם האריות הבלתי ניתנים להכנעה השיגו את התוצאה הרצויה והצטרפו לניגריה ולחוף השנהב שעלו אתמול. גאנה (1:6 על מצרים במשחק הראשון) ובורקינה פאסו או אלג'יריה (2:3 לבורקינה פאסו במשחק הראשון) תשלמנה את תמונת העולות ביום שלישי.

צפו בתקציר המשחק

פולקר פינקה ערך שלושה שינויים בהרכב של קמרון, כשהחזיר ל-11 את בנואה אסו-אקוטו, סטפן אמביה ובנג'מין מוקאנג'ו. סמואל אטו שמר על מקומו בהרכב, אבל שותפו להתקפה פייר וובו היה הראשון שמצא את הרשת, כשחטף כדור ובעט לקורה ופנימה כבר בדקה הרביעית, כדי לחגוג את שערו ה-17 במדי הנבחרת. טוניסיה הייתה בהלם, קמרון המשיכה לתקוף ובדקה ה-30 חגגה את השני. מוקאנג'ו השתלט על הכדור, עבר שלושה שחקנים ובעט שטוח בימין לרשת.

ז'אן מאקון שחקן נבחרת קמרון. AP
צמד מצוין בדרך לברזיל. ז'אן מאקון/AP

רוד קרול, שחקן נבחרת הולנד בעבר ומי שמונה למאמן טוניסיה לפני כחודשיים, ביצע שני חילופים עם פתיחת המחצית השנייה. אחד מהם, אחמד אקאישי, נתן תגמול מיידי כשקיבל כדור עומק מצוין בדקה ה-51 והמשיך בבעיטה חזקה מ-16 מטרים לרשת. 10 דקות לאחר מכן דרשה טוניסיה פנדל, אבל לא קיבלה שריקה וספגה בדקה ה-66 מראשו של ז'אן מאקון. השער הזה שבר לגמרי את טוניסיה, ומאקון עוד הספיק להשלים צמד בדקה ה-87, כשהשתלט על כדור שחזר מהקורה והבקיע. חגיגה גדולה של קמרון בסיום, אחרי שהשלימה 25 שנה ללא הפסד ביתי. שיאנית ההופעות של אפריקה במונדיאל תהיה גם בברזיל.

צפו בחגיגות של שחקני קמרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully