וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפאנק: "זכיתי בהכול, אבל אין כמו לזכות בדייויס"

בצ'כיה חגגו זכייה שנייה ברציפות בגביע, הגיבור נרגש: "עשינו היסטוריה. יש לכך משמעות עבור העולם ועבור המדינה שלנו"

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

נבחרת צ'כיה חגגה אמש (ראשון) זכייה שנייה ברציפות בגביע הדייויס ומי שקיווה לקבל דרמה במשחק החמישי והמכריע בעיקר קיבל הופעה חד צדדית בהתמודדות בין ראדק סטפאנק לדושאן לאיוביץ' כאשר הצ'כי ניצח 3:6, 1:6, 1:6 והפך לטניסאי הראשון בהיסטוריה שמנצח שנה שנייה ברציפות במשחק החמישי והמכריע בגמר גביע הדייויס בדרך ל-2:3 ענק במפגש כולו.

בפעם השנייה ברציפות: צ’כיה זכתה בגביע הדייויס

נבחרת צ'כיה חוגגת זכייה בגביע הדייויס. רויטרס
זמן למחמאות. נבחרת צ'כיה חוגגת/רויטרס

מוקדם יותר נובאק דג'וקוביץ' איזן את המפגש ל-2:2 לקראת המשחק החמישי והמכריע אחרי שגבר בשלוש מערכות על תומאס ברדיך, אבל זה כאמור לא ממש עזר לנבחרת שלו. "אני לא חושב שמילים יכולות לתאר את איך שאני מרגיש", התלהב סטפאנק. "המשמעות של הגנה על התואר הזה אומרת הרבה עבור העולם ועבור המדינה שלנו. חיכינו 32 שנה לתואר השני שלנו וכעת אנחנו מדינה אחת מתוך חמש שמצליחה להגן על התואר. שיחקנו בסרביה במגרש שלהם ובפני הקהל הפנטסטי שלהם. עשינו היסטוריה היום. מיום שישי הרגשתי מצוין על המגרש הזה והוכחתי את זה.

המדורג 44 בעולם הוסיף: "דורגתי בעשירייה הראשונה ביחידים ובזוגות, זכיתי בשני תארי גרנד סלאם, שיחקתי במאסטרס ביחידים ובזוגות, אבל לזכות בגביע הדייויס זה יותר גדול מהכול. המשחק היה בדיוק אותו דבר כמו בגמר בשנה שעברה, תחת אותו לחץ הכי גדול שיש. ידעתי שאני רוצה להשתמש בניסיון שצברתי בגמר של השנה שעברה מולו. חוץ מהמשחקון הראשון, שלטתי במשחק. אני חושב ששיחקתי ביכולת הכי טובה שלי אי פעם במהלך השבוע הזה. כמובן שזה קשה יותר להגן על התואר, אבל אני חושב שהשתמשנו בניסיון מהשנה שעברה והרווחנו מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נבחרת צ'כיה חוגגת זכייה בגביע הדייויס. AP
"אני חושב ששיחקתי ביכולת הכי טובה שלי אי פעם במהלך השבוע הזה". סטפאנק חוגג עם חבריו/AP

הקפטן הצ'כי ולדימיר ספאריק התרגש גם הוא: "זה חלום. הדבר הראשון שיש לי להגיד זה שמדובר בפריבילגיה עבורי להיות בנבחרת. כשיש לך את תומאס (ברדיך) וראדק (סטפאנק) בנבחרת שלך זה משהו מיוחד. אני גאה בנבחרת שלי, זה מדהים מה שהם עשו. ראדק הוא מקצוען אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully