וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור מיכה עשוי לחזור לסגל מול הפועל חיפה

17.11.2013 / 14:04

האלופה מתכוננת ל-3 משחקים ב-9 ימים, הקשר עשוי לשוב בשבת, בקבוצה יודעים: "ניצחון בחיפה ייתן ביטחון לניקוסיה"

לא פחות מ-13 משחקני מכבי תל אביב, כמו גם כמה מאנשי הצוות המקצועי, ניצלו את סוף השבוע הארוך החופשי שניתן להם מאימונים וטסו לחופשות פרטיות ברחבי אירופה. היעד המועדף על השחקנים הישראלים היה לונדון, כאשר הזרים וחלק מהצוות המקצועי ניצלו את הזמן לחופשות מולדת בספרד.

היום (ראשון) צפויים לשוב כולם ארצה, לקראת החזרה לאימונים ביום שני ופתיחת ההכנות לקראת שלושה משחקים בתשעה ימים. הראשון יהיה בקרית אליעזר בשבת הקרובה נגד הפועל חיפה, אחר כך תמריא הקבוצה למשחק חשוב בניקוסיה נגד אפואל בשלב הבתים בליגה האירופית, וארבעה ימים מאוחר יותר יארחו הצהובים את הפועל רעננה במסגרת ליגת העל.

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. ברני ארדוב
חסר בחלק הקדמי. מיכה/ברני ארדוב

שלושת שחקני הנבחרת הצעירה - ברק לוי, עומרי אלטמן ומונס דאבור - יצטרפו לאימוני הקבוצה רק ביום שלישי, אחרי המשחק של הצעירה נגד פורטוגל. דאבור, שכבש רביעייה בניצחון 1:4 נגד נורבגיה ביום שישי, זכה למבול של ברכות וטלפונים מחבריו לקבוצה, שחקנים בליגת העל וכמובן אוהדים רבים, שבירכו אותו על המשחק המצוין.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, דאבור כבר סיכם עקרונית את פרטי הארכת חוזהו ובקרוב תיערך החתימה הרשמית, כאשר שני הצדדים הביעו רצון להאריך את ההתקשרות. בתקופה האחרונה מוערך דאבור מאוד, על ידי המאמן פאולו סוזה שמקיים רוטציה בין החלוץ הצעיר לבין ראדה פריצה השבדי. שחקן נוסף שיחתום בקרוב הוא הקשר משה לוגסי, שיאריך את חוזהו וצפוי להיות מושאל בחלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב.

הקשר דור מיכה ינסה להגביר את קצב האימונים, לאחר שהתאושש כמעט לגמרי מקרע במפשעה והוא עשוי להיכלל בסגל לקרית אליעזר בשבת.

מונס דאבור, הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
בקרוב החתימה הרשמית. דאבור/קובי אליהו

במועדון מייחסים חשיבות רבה למשחק הקרוב בחיפה, בייחוד לאחר איבוד חמש נקודות בשני משחקי הליגה האחרונים. גורם בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "חשוב שנחזור לנצח, אחרי שני משחקים בהם צברנו נקודה אחת בלבד. משחק טוב ונצחון בחיפה יתנו הרבה ביטחון גם לקראת המשחק נגד ניקוסיה במסגרת האירופית".

המאמן פאולו סוזה יחסר בשבת את שרן ייני המורחק (שיחמיץ גם את המשחק נגד רעננה, ר"ב), ומעניין יהיה לראות מי יהיה זה שיתפוס את עמדת המגן הימני, והאם יואב זיו ייצא מהקפאה, לאחר שלא התלבש בשלושת המשחקים האחרונים. אופציה נוספת העומדת בפני סוזה היא הרכבתו של עומרי בן הרוש, לצד עם איתן טיבי וקרלוס גרסיה, במערך של שלושה בלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully