וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות אבלו של נתי כהן נדחה משחקה של אשדוד

17.11.2013 / 11:12

מנהלת הליגה החליטה להעביר את המשחק של הקבוצה מעיר הנמל נגד ראשון לציון ליום שישי: "לא נדחה עוד משחקים בעתיד"

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה הבוקר (ראשון) על דחיית משחק הליגה בין מכבי אשדוד למכבי ראשון לציון מיום שלישי הקרוב ליום שישי בשעה 14:00. הקבוצה המארחת ביקשה לדחות את המשחק בעקבות מותה של אחותו של המאמן נתי כהן, שהופיע אמש למשחק ההפסד למכבי תל אביב ולאחר מכן חזר לשבת שבעה.

במנהלת לא אהבו את הביקורת שהשמיע כהן ומאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט כנגד קיום המשחק: "מנהלת הליגה משתתפת בצערו של נתי כהן, מאמן מכבי אשדוד עם מותה של אחותו", נכתב בהודעה לעיתונות, "מנהלת הליגה קיבלה בקשה ביום שישי לדחות את המשחק בין מכבי תל אביב למכבי אשדוד בשל אבלו הכבד של המאמן. עם כל הצער שבדבר מנהלת הליגה, באופן עקרוני אינה נוהגת לדחות משחקים בשל סיבות אישיות של מאמנים, אנשי צוות ושחקנים, טראגיות ככל שיהיו".

נתי כהן מאמן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
"באופן עקרוני המנהלת אינה נוהגת לדחות משחקים בשל סיבות אישיות של מאמנים". נתי כהן/ברני ארדוב

עוד נכתב בהודעת המנהלת כי: "בכל העולם ובכל ענפי הספורט סיבות אישיות אינן עילה לדחיית משחקים. דחיית משחק בשל סיבות אישיות כלשהן היא תקדים מסוכן אשר בעתיד יכול להיות פתח לקבוצות לבקש דחיית משחקים בשל מצבן המקצועי הרעוע. המנהלת מודיעה כי גם בעתיד לא תדחה משחקים עקב סיבות אישיות כאלה או אחרות".

בינתיים באשדוד מקווים כי עד המשחק נגד ראשון לציון יוכל הרכז גל איתן, שקרע את המיניסקוס בפתיחת העונה, לחזור לפעילות. באשדוד איבדו השבוע את הרכז ליאור ליפשיץ שסובל מקרע בגיד בידו וייעדר כשלושה חודשים.

  • עוד באותו נושא:
  • נתי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully