וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אהרון: "לא היה ערך למשחק הזה מבחינה מקצועית"

קפטן קטמון התרגש אחרי הניצחון על הפועל ירושלים: "במבחן הדרך ניצחנו". טסלפפה: "עכשיו נוכל להתרכז בדברים אחרים"

מוזר, מרגש, מיוחד. לא משנה איך תרצו להגדיר את זה, מה שקרה הערב (שישי) באצטדיון טדי לא היה שגרתי. הפועל קטמון, קבוצת האוהדים שהתנתקה מהפועל ירושלים, ניצחה את הקבוצה המקורית 1:2 ב"דרבי" הראשון ביניהן אי פעם. עומרי רון כבש את השער המכריע, ממש בדקה ה-90 והרים לשמיים את האדומים ביציע המזרחי, כשהוא מוריד אל הקרקע את האדומים ביציע המערבי.

בדקה ה-90: 1:2 לקטמון על הפועל ירושלים

שחקני הפועל קטמון חוגגים ניצחון על הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ה"דרבי" הלך לקטמון/ברני ארדוב

המאמן המנצח, עופר טסלפפה, אמר: "אלו שלוש נקודות וזה מאוד חשוב לי. אני מנסה לנתק את עצמי מסביב, שמח בשביל האוהדים. יש במשחק הזה עוד משהו, אני חושב שהיה משחק ספורטיבי והוגן והניצחון הגיע לנו. הכי חשוב שיש לנו 16 נקודות. אני מאוד מאוד שמח שהמשחק הזה מאחורי, עכשיו נוכל להתעסק בדברים... רק לא בזה".

כובש השער הראשון של קטמון, רז שטיין: "שמח שניצחנו, אני פחות אוהב להתעסק במה שמסביב. אני מאוד מעריך את המועדון. אני הייתי מעדיף שתהיה קבוצה אחת ומקווה שיום אחד יהיה איחוד, מגיע להפועל ירושלים קבוצה מגובשת עם קהל כזה. קיבלו אותי כאן בזרועות פתוחות".

שי אהרון, הפועל קטמון, מול אבירם זיאת, שוער הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ערב מוזר עבר עליו. שי אהרון עם שוער הפועל ירושלים, אביתר זיאת/ברני ארדוב

הקפטן של קטמון, שי אהרון, ששיחק שנים רבות בהפועל ירושלים, היה מאוד נרגש וזכה ללא מעט קללות מצד הקהל המפסיד: "זו שנאה מובנת לי, אני חי איתה בשלום. יש קבוצת הפועל בירושלים, הפועל קטמון היא הפלטפורמה הכי טובה, די עם בעלים קפריזיים, עם אנשים בעלי אינטרסים. יש פה ארגון חברתי שעושה את הספורט הרבה יותר נעים. לא היה ערך למשחק הזה מבחינה מקצועית, ראיתם כאן מפגן כוח אדיר של הצד האדום בירושלים. איפה שלא הייתה אהבה גדולה, לא יכולה להיות שנאה גדולה. כולם רוצים להיות חלק מקבוצה אחת, עם ניהול נקי. אני מכבד את שתי הדרכים וחושב שהן מובילות למקום אחד, קבוצה אחת אדומה בירושלים. הכאב מעצם קיום המשחק הזה קיים גם בצד שלנו, הקהל שלנו מעודד ללא תנאים. במבחן הדרך הפועל קטמון ירושלים ניצחה, במבחן התוצאה עדיין לא, עד שתהיה קבוצה אחת".

מאמן הפועל ירושלים, עידן טל, סיכם באכזבה: "ב-25 הדקות האחרונות ישבנו עליהם, צריך לעשות גם ת'כלס ולהפוך את ההתקפות האלה למשהו. אי אפשר לחכות שיפול גול, אנחנו לא יודעים לסיים ולעשות גול. לפעמים מקבלים גול מכלום, סתם בעיטה לשער. זה כדורגל. השחקנים היו צריכים להביא את עצמם לידי ביטוי טוב יותר, אבל זה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully