וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון גברה 1:2 על הפועל ירושלים

סיומת דרמטית לקרב העירוני הטעון: עומרי רון כבש שער ניצחון מרגש בדקה ה-91, והעניק לקטמונים רגע היסטורי ובלתי נשכח. אשקלון ניצחה 0:8 באום אל פאחם

one

הליגה הלאומית סיפקה הערב (שישי) חוויה מהנה לחובבי הכדורגל הישראלי, במסגרת המפגש הטעון בין הפועל קטמון להפועל ירושלים. משחק לוהט, קרב עירוני חם, מאבק אמוציונלי, ובסופו הפועל קטמון גברה 1:2 על הפועל ירושלים, במשחק שנערך באווירה מצוינת באצטדיון טדי, כשעומרי רון כבש את שער הניצחון בדקה ה-91.

עוד בלאומית: בצמרת בני לוד והפועל פתח תקווה נפרדו ב-0:0, אשקלון הביסה 0:8 את אום אל פאחם האומללה, הכח עמיד רמת גן גברה 1:2 דרמטי על נצרת עילית, ואחי נצרת ניצחה 0:1 בחוץ את בית"ר תל אביב רמלה.

המחזור יושלם ביום שני עם שלושה משחקים: הפועל ראשון לציון - מכבי נתניה, הפועל עפולה - מכבי הרצליה, מכבי יבנה - הפועל רמת גן.

עומרי רון חוגג שער, הפועל קטמון. ברני ארדוב
הרגע שלו. רון/ברני ארדוב
שחקני הפועל קטמון חוגגים ניצחון על הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רגע היסטורי. קטמון חוגגת/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל קטמון 2:1

כמה מתוק זה. הפועל קטמון פגשה את "קבוצת האם", זו שכביכול קטמון הוקמה על "הריסותיה", והשלימה את מהלך ההשתלטות על העיר, עם ניצחון נהדר בזמן הפציעות. בנוסף לאווירה הנפלאה, למעמד ההיסטורי ולהתרגשות שאחזה בעיר, הקטמונים מציינים גם שלוש נקודות חשובות במסגרת הליגה.

אלפי אוהדים הגיעו למשחק, שנפתח בחיבוק מרגש של כל 22 השחקנים במרכז השדה, חיבוק שהזכיר שמדובר באחיות קרועות, אבל משריקת הפתיחה הקבוצות נתנו את כולן, בהבנה עד כמה יוקרתי המשחק עבור האוהדים. אחרי מחצית ראשונה מנומנמת, הגיעה מחצית שנייה גדושה באירועים, עד שבדקה ה-91 עומרי רון סגר את הסיפור. חגיגה לקטמון, עוד רגע קשה להפועל.

מהלך המשחק:
הפועל ירושלים פתחה טוב יותר את המשחק, והגיעה למספר הזדמנויות, ובדקה ה-28 אופיר עזו אף הדביק כדור חופשי לקורה. שי אהרון, מנגד, התמהמה מעט ברחבה, והחמיץ הזדמנות לקטמונים, ובהמשך (34) סחט הצלה מצוינת מאבירם זיאת.

בפתיחת המחצית השנייה, אחרי החילוף של שי אהרון, היתה מהומה ביציע הפועל ירושלים. אוהד אחד אף התקרב לספסל קטמון והכה בגג שמעל הספסל. אחרי מאבק, המאבטחים הוציאו אותו מהאצטדיון.

בדקה ה-67 נפל השער הראשון. אלירן ג'ורג' הגביה כדור מצוין, ורז שטיין נגח נהדר מעשרה מטרים, היישר לרשת. 0:1 לקטמון. בדקה ה-74 איתמר כהן היה זה שהשווה, אחרי שגיאה קשה בהגנה של הלבנים, עם יציאה גרועה של שמש. בדקה ה-86 אופיר עמרם הגיע למצב קורץ ברחבה, אבל בעט חלש מאוד מעשרה מטרים. בדקה ה-91 בא שער הניצחון: עומרי רון השתלט על כדור שבעט דור הלוי, שנהדף רע על ידי ההגנה, רון הקדים את הבלם שלו, ומקרוב דחק פנימה ורץ לחגוג. 1:2 לקטמון.

שחקני הפועל קטמון חוגגים ניצחון על הפועל ירושלים. ברני ארדוב
תודה לעולם, תודה לכולם. קטמון חוגגת/ברני ארדוב
אוהדי הפועל קטמון מול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הרבה יותר משלוש נקודות. אוהדי קטמון/ברני ארדוב
שי אהרון, הפועל קטמון, מול אבירם זיאת, שוער הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הרבה רגעים מרגשים. אהרון/ברני ארדוב

בני לוד - הפועל פתח תקוה 0:0

שתי הקבוצות ידעו שניצחון יזניק אותן משמעותית בצמרת הגבוהה, אבל הסתפקו בנקודה שאינה משרתת אף אחת מהן. ליאור אסולין לא הצליח למצוא השבוע את הרשת, בעוד לוד, שלא הפסידה מאז מחזור הפתיחה, איבדה את עאמר מנסור באדום בדקה ה-63 ונאלצה להסתפק בתיקו ביתי.

הכח עמידר רמת גן - הפועל נצרת עילית 1:2

נצרת עילית כבר ראתה איך היא מצטרפת לחבורת הצמרת, אבל נותרה המומה אחרי מהפך סופר דרמטי של הסגולים, שבעצמם נושמים אוויר פסגות כרגע. אלירן חודידה העלה את האורחים ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-75 ושלוש הנקודות של נצרת עילית כבר היו מונחות בכיס. אלא שאיציק נאש השווה בדקה ה-90 ולנרי קהינדה קבע את המהפך הגדול שתי דקות מאוחר יותר.

בית"ר תל אביב רמלה - אחי נצרת 1:0

אחי נצרת עם ניצחון חמישי העונה, בעוד תל אביב רמלה נותרה בתחתית. אלן מסודי הכריע את ההתמודדות הזו עם פנדל מוצלח בדקה ה-38.

מכבי אום אל פאחם - הפועל אשקלון 8:0

הבדיחה העצובה העונה לשם אום אל פאחם נמשכת. עשרה משחקים, עשרה הפסדים, מינוס שתי נקודות ויחס שערים 37:5. הפעם הזו הייתה הגרועה מכולן, כאשר אשקלון זינקה למקום השלישי עם שמינייה גדולה. אוסיי מאוולי חורר את המארחת עם רביעייה (3, 11, 65, 66), יחיאל צגאי (27), ג'יבריל סידיבה (56), קרלוס צ'קאנה (48 בפנדל) וברוך דגו (50) הוסיפו.

שחקן הפועל אשקלון אוסיי מאוולי מול שחקן הפועל ירושלים יוסי ביטון. ניב אהרונסון
מאוולי התעלל באום אל פאחם/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully