וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אתה חולם לזכות בלוטו, תפנה לקרונוסלאב סימון"

הקרואטי קלע שלשת ניצחון משחק שני רצוף, בקובאן כבר מכנים אותו "הקוסם" ויודעים: "זה אולי האיש עם הכי הרבה מזל בעולם"

כדורסלנים ברי מזל זוכים לקלוע בקריירה סל ניצחון חשוב. יש כאלה שעושים זאת הרבה יותר מפעם אחת, אבל רק יחידי סגולה זוכים לזה בשני משחקים ברציפות. קרונוסלאב סימון הוא אחד מהם. אחרי שצלף שלשת ניצחון גדולה והעניק לקובאן ניצחון חוץ יקר ויוקרתי בכרתים על פנאתינייקוס בשבוע שעבר, הגארד עשה זאת אתמול (חמישי) שוב, הפעם ב-84:85 על קוצ'ה ויטוריה.

שבע שניות לסיום המשחק ובפיגור שתי נקודות, יצאה קובאן להתקפה האחרונה ומרכוס וויליאמס מצא את סימון, שהפעם בניגוד לסל מול פאו נותר בלתי מכוסה, וצלף בקלות.

שני סלי הניצחון של סימון מקרבים את קובאן למכבי תל אביב בקרב על ראשות בית ד'. לשתי הקבוצות מאזן 1:4 לאחר סיבוב המשחקים הראשון, ולצהובים כזכור ניצחון חוץ ברוסיה. פורוורד קובאן דרק בראון כבר מודה כי "קרונוסלאב סימון הוא האיש עם הכי הרבה מזל בעולם כנראה. אם אתה מתכנן להמר בלוטו, הוא האיש שלך. תתקשר לקרונוסלאב סימון. זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו, היינו צריכים לנצח בבית ולהראות אופי".

גם מרכוס וויליאמס הילל את גיבור השעה, אותו הוא מכנה כעת "הקוסם מקרואטיה". "הוא פשוט מוכיח עד כמה הוא טוב בכל שבוע מחדש. שני הסלים שלו הצילו אותנו". סימון, אגב, סיים את המשחק עם 19 נקודות.

והיה עוד סל ניצחון אתמול. צפו בויג'יאנו מעניק לסיינה ניצחון במלאגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully